Auteur Topic: Könings schoenen op maat  (2589 keer gelezen)

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Gepost op: 13 augustus 2006 – 10:57:51
Ik heb zelf van dit merk mtm rijlaarzen. Je kan er ook verschillende modellen schoenen bestellen die je op maat kan laten maken. Er is keuze uit verschillende kleuren leer [volgens mij is het kalfsleer]. De prijs van de jodphur met elastiek aan de zijkanten ligt ongeveer op 300 euro.  De prijzen van de andere modellen kunnen daar niet ver vanaf liggen. Het is een duits merk.

http://www.reitstiefel-koenigs.de/




Tribula

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2006 – 11:00:59
Die wreven lijken mij zo ontzettend hoog. Bij het zien van de eerste foto moest ik eerlijk gezegd denken aan die schoenen die mensen met een vergroeiing aan de voet (klompvoeten?) dragen  :oops:

Het zal ongetwijfeld heerlijk zitten, maar erg mooi vind ik ze niet. De 2e schoen (3e plaatje) is wel oké.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2006 – 11:04:48
Citaat van: "Peer Gynt"
Die wreven lijken mij zo ontzettend hoog. Bij het zien van de eerste foto moest ik eerlijk gezegd denken aan die schoenen die mensen met een vergroeiing aan de voet (klompvoeten?) dragen  :oops:

Het zal ongetwijfeld heerlijk zitten, maar erg mooi vind ik ze niet. De 2e schoen (3e plaatje) is wel oké.


Ik vind de eerste ook niet mooi..  het laatste model met het gespje vind ik wel leuk. Heb het alleen ter informatie gegeven..  zo'n hoge wreef krijg je natuurlijk niet als je ze aan je eigen voeten laat meten mits je zelf zo'n model voetjes hebt  :wink:
Tribula

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2006 – 11:07:19
Dat begrijp ik, maar als promotiemateriaal vind ik deze foto's dan niet erg geschikt ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2006 – 11:09:49
Citaat van: "Peer Gynt"
Dat begrijp ik, maar als promotiemateriaal vind ik deze foto's dan niet erg geschikt ;)


Heb je gelijk in..  maar een SF-lid koopt dit niet.. tenminste ik denk iig niet dat iemand dit merk kent.
Tribula

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2006 – 11:28:52
john lobb:



saint crispin's:



Dat laatste model is er toch wel een variant op.
Tribula

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Könings schoenen op maat
Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2006 – 18:06:59
Ik wil aan een tijdje iets als die laatste. Alleen is SC's  'iets' boven mijn budget. Maar al die foto's uit de eerste post doen mij helemaal niks.