Auteur Topic: [Blog] What are you wearing today?  (19256 keer gelezen)

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #45 Gepost op: 19 november 2006 – 12:13:34
Citaat van: "Clay"
Afschuwelijk die schoenen.. (vooral al die kojboj boots)


Ik neem aan dat het ook een figuur is met geld uit Texas ofzo. Type duurste merken aangesmeerd krijgen en toch trouw blijven aan de exotisch leren boots...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Napoleon

  • Gast
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #46 Gepost op: 19 november 2006 – 12:22:16
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Carel"
Net weer eens op deze site gekeken. Hij heeft er naar mijn mening mooie kledingstukken tussen zitten. Hij maakt iig wel werk van zijn site [afgelopen week iedere dag fotograferen].

Maar die boots  :roll:  het is wel jammer dat hij er geen bodyshots van maakt.


Veel mooie merken, maar weinig mooie spullen imho! En die boots zijn echt té fout.  :P
niet normaal!

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #47 Gepost op: 19 november 2006 – 12:35:54
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Clay"
Afschuwelijk die schoenen.. (vooral al die kojboj boots)


Ik neem aan dat het ook een figuur is met geld uit Texas ofzo. Type duurste merken aangesmeerd krijgen en toch trouw blijven aan de exotisch leren boots...


met een hele dierentuin aan leersoorten.. haaienvel tot struisvogelleer..

Francobolli

  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #48 Gepost op: 09 november 2007 – 22:27:37
Hij is in ieder geval wel lekker consequent in zijn foute croco's en struisschoenen en boots....
implex sigilum veri

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #49 Gepost op: 09 november 2007 – 22:49:09
Fout? Dit is buitensporig  :lol:


NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #50 Gepost op: 08 juli 2008 – 10:43:54
Kwam dit blog toevallig tegen. Het 'grotemerkengehalte' van de garderobe van deze man is indrukwekkend (kasjmieren Kiton-pakjes, Lobb-schoenen, veel Brioni). Er staan inmiddels wel bodyshots bij de outfits, maar eh... ik zou zeggen: kijk zelf maar. Ik hoef denk ik niet op de pochetjes te wijzen.

http://whatareyouwearingtoday.blogspot.com/

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #51 Gepost op: 08 juli 2008 – 10:45:18
:?: Hier gaat dit topic toch al over? Zie openingspost.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #52 Gepost op: 08 juli 2008 – 10:48:49
Citaat van: "Velponi"
:?: Hier gaat dit topic toch al over? Zie openingspost.


Ja, ik heb de link er voor het gemak nog 'ns bij gezet. Maar er staan nu dus bodyshots bij. (Of was dat eerder al zo? Dan: excusez.)

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #53 Gepost op: 08 juli 2008 – 10:59:10
Citaat van: "Carwo"
Citaat van: "Velponi"
:?: Hier gaat dit topic toch al over? Zie openingspost.


Ja, ik heb de link er voor het gemak nog 'ns bij gezet. Maar er staan nu dus bodyshots bij. (Of was dat eerder al zo? Dan: excusez.)


Het leek er inderdaad op alsof dit een grote ontdekking was van je ;) Maar het was meer voor jezelf nieuw. Je post is op twee manieren te lezen blijkt maar weer. De link zorgt voor extra verwarring.

Even heel snel gekeken naar de site, maar ben niet echt kapot van de 'fit' op de foto's.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #54 Gepost op: 08 juli 2008 – 11:00:26
Zo zie je maar weer dat dure merken niet garant hoeven te staan voor stijlvolle outfits.
Te lange jasjes, te lange broeken en alles te ruim. :roll:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #55 Gepost op: 08 juli 2008 – 11:06:26
Citaat van: "Peer Gynt"
Het leek er inderdaad op alsof dit een grote ontdekking was van je ;) Maar het was meer voor jezelf nieuw. Je post is op twee manieren te lezen blijkt maar weer. De link zorgt voor extra verwarring.


Hehe. Nee, ik was niet in de veronderstelling een nieuw blog ontdekt te hebben. Zou ook raar zijn om die ontdekking dan in een oud topic over dat blog te zetten...
Uit het doorlezen van het topic begreep ik dat hij vroeger geen bodyshots plaatste, vandaar de melding.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #56 Gepost op: 08 juli 2008 – 11:07:06
Het zou een willekeurige (hoog)leraar kunnen zijn... Die je op de Reguliersdwars zou kunnen tegenkomen (plaatje 3) :P

Even een aantal impressies:



Oversized is zacht uitgedrukt...



Inderdaad Bogart, smaak is niet te koop. Ik heb het idee dat deze meneer uit een verkleedkist grabbelt...
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #57 Gepost op: 08 juli 2008 – 11:11:32
Citaat van: "Bogart"
Zo zie je maar weer dat dure merken niet garant hoeven te staan voor stijlvolle outfits.
Te lange jasjes, te lange broeken en alles te ruim. :roll:

Mee eens, jammer hoor... Daardoor verschilt-ie qua look bijvoorbeeld op onderstaande foto niet eens zo veel van de doorsnee Nederlandse man (op het pochetje na).



Edit: Peer schreef net hiervoor al ongeveer hetzelfde.

Dorpsgek

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #58 Gepost op: 08 juli 2008 – 11:21:31
Vind ik persoonlijk nog een understatement. Alleen die John Lobb schoenen vind ik (zeer) de moeite waard, al het overige is werkelijk huilen met de pet op. En dan te bedenken dat deze man voor een waar vermogen aan kleding heeft. Alleen die Lobb- en croco schoentjes kosten al een paar duizend euro.

Ik vraag mij ook af door wie hij zich laat adviseren; de verkoper die hem dit aansmeert (= mondje dicht houden over veel te ruime pasvorm, etc.) verdient per direct zijn ontslag.

http://bp0.blogger.com/_8SeHKkN-C5k/SGg2sMbqh1I/AAAAAAAAVWs/zT8bO2_Krtc/s1600-h/2008-06-29+DSC_0147_edited-1.jpg

Ongelooflijk...

Topdude

  • Gebruiker
  • Berichten: 450
    • Bekijk profiel
[Blog] What are you wearing today?
Reactie #59 Gepost op: 08 juli 2008 – 13:08:57
Misschien staat de beste man wel op een straf dieet.