Beste Forumleden
Enige tijd nadat ik me hier heb aangemeld, heb ik mn eerste paar Santoni schoenen aangeschaft. Ik vond het helemaal geweldig. De vorm, de leest de kleuren. De rest van mijn schoenen collectie zou alleenmaar uit Santoni bestaan en een Engelse Schoen kwam er niet in! Na 3 paar Santoni heb ik echter het gevoel dat ik meer wilde.
Op een dag liep ik binnen bij Sir Max voor een onderhoudsbeurt voor mijn Santoni schoen. Na verschillende kleuren/materialen die ik in mijn collectie had, miste eigenlijk alleen nog een zwarte schoen.
na een beetje rondgekeken te hebben viel mijn oog op mijn nieuwste aanwinst, de Gaziano & Girling. Het was een zwarte wholecut die er prachtig uitzag voor een zwarte schoen(de meeste zien er nogal somber uit). De vorm was bijzonder, de schoen had een prachtige glans en de kwaliteit leer was superieur aan al het leer wat ik tot nu toe had gezien(voor een schoen). Marcel vertelde me wel dat het een heel ander merk was(Engels) in een andere klasse. De schoen die ik wilde was er niet meer in mijn maat, dus een andere G&G gepast. Deze zat als gegoten en ik wist zeker dat dit mijn volgende paar schoenen zouden worden. De schoen heeft een prachtige afwerking, het onderwerk, de neus, de subtiele 'puncturing', de elegante leest, dit alles maakte het een tijdloze schoen voor mij. En in tijdloze dingen moet je investeren

En zeker deze zwarte schoen vind ik niet alleen voor B&B (bruiloft&begravenis) Deze Schoenen staan prachtig onder een pak

{|=
Maar feit bleef de schoen was er niet in mijn maat!!! Bestellen dus... Verwacht januari ](*,) Het wachten begon.
Ik kreeg vandaag een telefoontje van Marcel dat mijn schoenen gearriveerd waren. Ik na het werk als de donder naar SM om ze op te halen. Als ik ze in 1 woord moet beschrijven SUBLIEM...
Het is de Gaziano & Girling 'Hayes' op de TG 73 leest in Black Calf
Hieronder een fotoverslag:

Die neus

{|=