Auteur Topic: Vogue Men's  (13093 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #45 Gepost op: 02 september 2006 – 20:49:02
Tuurlijk is de AvantGarde niet alles maar na enige pagina's JFK had ik er al genoeg van.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #46 Gepost op: 02 september 2006 – 21:36:08
Citaat van: "gusto napolitano"
Tuurlijk is de AvantGarde niet alles maar na enige pagina's JFK had ik er al genoeg van.


Over welke merken schrijft het blad JFK dan?? Want daar probeer ik al heel de tijd achter te komen...
Return to innocence...

Taylor

  • Gast
Vogue Men's
Reactie #47 Gepost op: 02 september 2006 – 22:39:54
Citaat van: "TimMureau"
Over welke merken schrijft het blad JFK dan?? Want daar probeer ik al heel de tijd achter te komen...


Qua advertenties eigenlijk de standaard die je in praktisch alle "kappers tijdschriften" tegenkomt, zoals de veel voorkomende horlogemerken, automerken, parfumhuizen, etc.

De artikelen zijn niet hoogstaand, gaan niet echt over mode of de wat meer high-end merken. Er staan wel een aantal aardige artikelen in over horloges, wat aardige tripjes en restaurants maar daar zijn ook andere bladen voor.........

Al met al lijkt het gewoon een beetje op een dikkere uitgave van Miljonair. Maar dat kan ook bijna niet anders met dezelfde redactie  :wink:

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #48 Gepost op: 02 september 2006 – 22:53:51
schrijven doen ze eigenlijk niet echt specifiek over iets.. Het moet vergelijkbaar zijn met de jacky, maar daar staan vaak nog leuke reportages in. Misschien moeten we ze t voordeel van de twijfel ff gunnen en ze nog een kans geven

 :roll:

Of ben ik nu te lief  :wink:

Taylor

  • Gast
Vogue Men's
Reactie #49 Gepost op: 03 september 2006 – 07:57:45
Citaat van: "ruby tuesday"
schrijven doen ze eigenlijk niet echt specifiek over iets.. Het moet vergelijkbaar zijn met de jacky, maar daar staan vaak nog leuke reportages in. Misschien moeten we ze t voordeel van de twijfel ff gunnen en ze nog een kans geven


Daar hebben ze in ieder geval een half jaar de tijd voor  :wink:

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #50 Gepost op: 03 september 2006 – 11:41:12
Citaat van: "Pietro"
Ik vond de Avantgarde MEN ook niet alles. Ik schrok vooral van die donkere man die de herfst/wintermode presenteert. Veelal hele foute kleren, al vond ik het jasje van Hermes nog wel mooi. Voor de rest vreselijk foute combinaties.


ik denk dat je het moet zien als modeblad, en niet als doorgewinterde sf'er bijbel... En wat modeblad betreft vind ik de AG men opzich een goed magazine, al ben ik het vaak niet eens met "de" mode..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #51 Gepost op: 03 september 2006 – 11:46:31
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Pietro"
Ik vond de Avantgarde MEN ook niet alles. Ik schrok vooral van die donkere man die de herfst/wintermode presenteert. Veelal hele foute kleren, al vond ik het jasje van Hermes nog wel mooi. Voor de rest vreselijk foute combinaties.


ik denk dat je het moet zien als modeblad, en niet als doorgewinterde sf'er bijbel... En wat modeblad betreft vind ik de AG men opzich een goed magazine, al ben ik het vaak niet eens met "de" mode..


er is ook wel een verschil tussen SF-mode en wat de mode in het straatbeeld/bladen is..
Tribula

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #52 Gepost op: 03 september 2006 – 11:53:12
Sf kleding is vaak tijdloos en verschilt af en toe per seizoen zodat je weer eens wat nieuws kan kopen. Voor de rest van de designer mode: zie onderschrift....
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Napoleon

  • Gast
Vogue Men's
Reactie #53 Gepost op: 04 september 2006 – 10:41:54
heb JFK net gelezen, niet echt mijn magazine...

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #54 Gepost op: 04 september 2006 – 17:34:29
Citaat van: "Napoleon"
heb JFK net gelezen, niet echt mijn magazine...


Ik vind JFK wel grappig...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #55 Gepost op: 04 september 2006 – 17:48:51
Het is Glossy maar meer ook niet.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #56 Gepost op: 04 september 2006 – 17:54:25
Heb vanmiddag even in de boekhandel gekeken, maar kan maar 1 ding zeggen: weer zo'n standaard blaadje..

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #57 Gepost op: 04 september 2006 – 18:52:11
Citaat van: "Napoleon"
heb JFK net gelezen, niet echt mijn magazine...


dat stuk met steve ten pas(mediageil) en estelle gullit vind ik persoonlijk maatgevend voor het tijdschrift..

Immanuel

  • Gast
Vogue Men's
Reactie #58 Gepost op: 04 september 2006 – 22:53:27
misschien past ze in Gusto zijn ei?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Vogue Men's
Reactie #59 Gepost op: 04 september 2006 – 22:54:23
Citaat van: "Immanuel"
misschien past ze in Gusto zijn ei?
Die vraagt alleen maar wat is dat een auto of zoiets :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.