Poll

Wie zou mee willen doen aan een gezamelijke inkoopactie van witte parelmoeren knopen. (zie link op deze pagina)

ik!
11 (64.7%)
Ik niet
6 (35.3%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 17 juli 2006 – 12:43:25

Auteur Topic: Parelmoeren knopen  (15365 keer gelezen)

Jason

  • Gast
Parelmoeren knopen
Reactie #30 Gepost op: 29 juli 2006 – 21:51:46
Ik kan niet begrijpen dat jullie de knopen aan een overhemd gaan vervangen..

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Parelmoeren knopen
Reactie #31 Gepost op: 29 juli 2006 – 21:52:42
van sommige hemden kan ik t overigens wel begrijpen

Aaron

  • Gast
Parelmoeren knopen
Reactie #32 Gepost op: 31 juli 2006 – 16:55:31
Citaat van: "Jason"
Ik kan niet begrijpen dat jullie de knopen aan een overhemd gaan vervangen..


Ik heb een aantal MTM hemden met een prima pasvorm, goede maakwijze en gemaakt van uitstekende stoffen. Er zitten alleen wel plastic knoopjes op. Zo raar is het toch niet dat ik die knopen wil gaan vervangen aangezien de hanepootsteek niet heel moeilijk onder de knie te krijgen is?

Aaron

  • Gast
Parelmoeren knopen
Reactie #33 Gepost op: 07 augustus 2006 – 16:34:15
Wie wilt er gaan bestellen?

Wat vinden jullie er van om  de prijs zo te berekenen?

aantal knopen/$229

omrekenen naar dollars volgens normale exchange rate

+ 10 euro (5,50 verzendekosten + evt. verpakkingskosten en moeite)

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Parelmoeren knopen
Reactie #34 Gepost op: 07 augustus 2006 – 23:24:06
Het komt uit singapore geloof ik dus komt er waarschijnlijk invoerrechten+btw bovenop. De verzendkosten in Nederland liggen lager (past in een envelop)

Aaron

  • Gast
Parelmoeren knopen
Reactie #35 Gepost op: 07 augustus 2006 – 23:50:07
Citaat van: "Alex"
Het komt uit singapore geloof ik dus komt er waarschijnlijk invoerrechten+btw bovenop. De verzendkosten in Nederland liggen lager (past in een envelop)


Degene die besteld kan het beste van te voren aan de leverancier vragen of hij een gift seal en een waarde van 0 euro er op wilt zetten.

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Parelmoeren knopen
Reactie #36 Gepost op: 08 augustus 2006 – 08:12:38
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Alex"
Het komt uit singapore geloof ik dus komt er waarschijnlijk invoerrechten+btw bovenop. De verzendkosten in Nederland liggen lager (past in een envelop)


Degene die besteld kan het beste van te voren aan de leverancier vragen of hij een gift seal en een waarde van 0 euro er op wilt zetten.


Dat is tegenwoordig toch fraude? Althans als een amerikaanse leverancier dit doet kan hij in de VS worden vervolgd voor fraude.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Parelmoeren knopen
Reactie #37 Gepost op: 08 augustus 2006 – 09:16:29
Citaat van: "Cornerman"
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Alex"
Het komt uit singapore geloof ik dus komt er waarschijnlijk invoerrechten+btw bovenop. De verzendkosten in Nederland liggen lager (past in een envelop)


Degene die besteld kan het beste van te voren aan de leverancier vragen of hij een gift seal en een waarde van 0 euro er op wilt zetten.


Dat is tegenwoordig toch fraude? Althans als een amerikaanse leverancier dit doet kan hij in de VS worden vervolgd voor fraude.


0 euro zullen ze dan ook nooit doen. Meestal doen verkopers uit azie daar niet zo moeilijk over maar die geven dan een lager bedrag op ook nooit 0 dollar(niet euro). Bij pakjes uit Amerika gaat dat niet werken is mij nog nooit gelukt om verzekerings redenen etc. .
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Parelmoeren knopen
Reactie #38 Gepost op: 08 augustus 2006 – 09:45:21
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Cornerman"
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Alex"
Het komt uit singapore geloof ik dus komt er waarschijnlijk invoerrechten+btw bovenop. De verzendkosten in Nederland liggen lager (past in een envelop)


Degene die besteld kan het beste van te voren aan de leverancier vragen of hij een gift seal en een waarde van 0 euro er op wilt zetten.


Dat is tegenwoordig toch fraude? Althans als een amerikaanse leverancier dit doet kan hij in de VS worden vervolgd voor fraude.


0 euro zullen ze dan ook nooit doen. Meestal doen verkopers uit azie daar niet zo moeilijk over maar die geven dan een lager bedrag op ook nooit 0 dollar(niet euro). Bij pakjes uit Amerika gaat dat niet werken is mij nog nooit gelukt om verzekerings redenen etc. .


Heb pas nog een pakketje uit Amerika laten komen, gift erop geen probleem niets aan de douane betaald!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Parelmoeren knopen
Reactie #39 Gepost op: 08 augustus 2006 – 11:37:01
Citaat van: "Merlino"
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Cornerman"
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Alex"
Het komt uit singapore geloof ik dus komt er waarschijnlijk invoerrechten+btw bovenop. De verzendkosten in Nederland liggen lager (past in een envelop)


Degene die besteld kan het beste van te voren aan de leverancier vragen of hij een gift seal en een waarde van 0 euro er op wilt zetten.


Dat is tegenwoordig toch fraude? Althans als een amerikaanse leverancier dit doet kan hij in de VS worden vervolgd voor fraude.


0 euro zullen ze dan ook nooit doen. Meestal doen verkopers uit azie daar niet zo moeilijk over maar die geven dan een lager bedrag op ook nooit 0 dollar(niet euro). Bij pakjes uit Amerika gaat dat niet werken is mij nog nooit gelukt om verzekerings redenen etc. .


Heb pas nog een pakketje uit Amerika laten komen, gift erop geen probleem niets aan de douane betaald!


Gift is ook geen probleem maar de waarde moet er wel op staan.
De ene keer komt er iets door de douane de andere keer niet heb het zelf al vaak genoeg meegemaakt dat ik niets hoefde te betalen maar ook al 2 keer belasting en inklarings kosten moeten betalen. Het gaat steekproefgewijs.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Parelmoeren knopen
Reactie #40 Gepost op: 31 augustus 2006 – 03:54:51
Nog mensen interesse in knoopje 3? Ik wil misschien toch bestellen, alleen het is wel erg duur (US $ 1.71 per knoopje als je de verzendkosten naar Nederland meerekent).

Dus als iemand een goedkopere winkel weet dan hoor ik het graag, ook Nederlandse winkels waar ik een knoopje of 15 kan halen zijn welkom.