Totaal aantal stemmen: 54
Poll gesloten: 14 juli 2006 - 10:12:16
Leuke combinatie gusto, vind alleen die Panerai er niet echt elegant bij staan
Citaat van: "Carel"Staan weer leuke engelse combinaties in de elsevier. Pagina 48, Prince-De-Galles van Alexander McQueen dat vind ik wel iets aparts.. je ziet het maar weinig hier. Ik vind het wel wat hebben.Bij deze een foto van mijn pak Carel deze is van Timothy Everest.Broek heeft een pijpmaat van 19cm en heeft een omslag van 6 cm wat een raak gesneden gevoel geeft van het pak ja ja ik weet het omslag is uit den boze hier op het forum.
Staan weer leuke engelse combinaties in de elsevier. Pagina 48, Prince-De-Galles van Alexander McQueen dat vind ik wel iets aparts.. je ziet het maar weinig hier. Ik vind het wel wat hebben.
Ik gok RTW
Nu hoor ik ze wel denken wat een 19 cm pijp met een 6 cm omslag.Maar moet zeggen dat de maatpakken van Timothy Everest al een raak gesneden indruk geven.En die omslag maakt het helemaal af echt apart vonden ze bij Pauw.
Toen Snob gister wat namen van goede Britse kleermakers had gegeven, ben ik maar eens gaan google'n.Ik vond deze wel erg leuk: http://www.reubenalexander.com/Dit is echt een mooie stijl.
Doe mij die schoenen maar! Heb nog geen roze in m'n collectie
Citaat van: "Evan_S"Doe mij die schoenen maar! Heb nog geen roze in m'n collectie Ik wilde net zeggen... die zijn wel wat voor Evan_S.