Auteur Topic: Amsterdam  (13329 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam - Herzog Menswear
Reactie #15 Gepost op: 28 juni 2006 - 22:19:19
Is gewoon een leuke winkel beetje britse uitstraling wat hemden en pakken aangaat.Is natuurlijk geen oger etc. maar wel een leuke winkel.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam - Herzog Menswear
Reactie #16 Gepost op: 29 juni 2006 - 10:01:18
Citaat van: "gusto napolitano"
Is gewoon een leuke winkel beetje britse uitstraling wat hemden en pakken aangaat.Is natuurlijk geen oger etc. maar wel een leuke winkel.

Jij hebt altijd een afspraak in the boardroom?  :wink:
Tribula

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #17 Gepost op: 16 maart 2007 - 19:07:01
Amsterdam is weer een mooie kledingzaak rijker: Eduard Pelger op de Stadionweg. Veel Crockett & Jones op de 348 leest. Opvallend is dat zij de 348 standaard in de F-fitting aanbieden terwijl die in de meeste zaken in de E voorradig is.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #18 Gepost op: 16 maart 2007 - 19:15:58
Ik zag laatst ook dat new Tailor bezig is op de Honthorststraat (zijstraat PC bij Vuitton). Iemand hier mee rinfo over. Het zag er toen (paar maanden terug ofzo) niet echt open uit.

Edit: van de website
Citaat
New Tailor Amsterdam is verhuisd! Na 3 succesvolle jaren op de drukke Beethovenstraat hebben we zowaar een nóg fraaiere locatie gevonden, in een karakteristiek hoekpand van de Honthorststraat en de Jan Luijkenstraat, tussen de P.C. Hooftstraat en het Van Gogh museum. Qua uitstraling is dit een grote stap voorwaarts: via een imposante marmeren hal nodigen we uit in onze elegante stijlkamer en de sfeervolle bibliotheekkamer, waar u in alle rust onze adviezen en de nodige aandacht zult vinden. Om het hoge serviceniveau te kunnen waarborgen, werken we hier nog uitsluitend op afspraak, waarbij Marijn Smit desgewenst ook in de avonduren voor u klaar zal staan. Tevens zal Meesterkleermaker Cees Janssens hier drie dagen per week op het atelier aanwezig zijn. De verhuizing zal plaats vinden op 8 december. Het telefoonnummer blijft gelijk: 020 3300 838.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #19 Gepost op: 16 maart 2007 - 21:13:24
Zondag niks gezien, het is wel een leuke locatie, maar ik denk niet dat je veel aanloop hebt van het typische PC gespuis

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #20 Gepost op: 17 maart 2007 - 20:22:39
Citaat van: "Aero"
Zondag niks gezien, het is wel een leuke locatie, maar ik denk niet dat je veel aanloop hebt van het typische PC gespuis

In het stukje staat ook dat het alleen op afspraak is, dus dat zal geen probleem zijn.

Volgens mij is het de plek waar voorheen de Canali showroom zat.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #21 Gepost op: 17 maart 2007 - 20:29:34
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Aero"

In het stukje staat ook dat het alleen op afspraak is, dus dat zal geen probleem zijn.

Volgens mij is het de plek waar voorheen de Canali showroom zat.

:oops:  zo'n klein stukje en het dan niet lezen  :oops:

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #22 Gepost op: 19 maart 2007 - 10:11:25
Citaat van: "cypripedium"
Amsterdam is weer een mooie kledingzaak rijker: Eduard Pelger op de Stadionweg. Veel Crockett & Jones op de 348 leest. Opvallend is dat zij de 348 standaard in de F-fitting aanbieden terwijl die in de meeste zaken in de E voorradig is.

Mmm...nog modellen in het assortiment welke niet tot de standaard collectie behoort?
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #23 Gepost op: 19 maart 2007 - 17:52:09
nee, een deel uit de standaard collectie

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #24 Gepost op: 20 maart 2007 - 02:09:04
Skins Cosmetics past ook wel goed in het lijstje. Zit in hetzelfde gedeelte als Jojo en Local Service (Paul Smith), in de Runstraat om precies te zijn.

www.skins.nl

Jason

• Gast
Amsterdam
Reactie #25 Gepost op: 26 maart 2007 - 12:57:01
Wat ook een leuke winkel is: Silverplate, van Kyra ten Cate. Verkoopt dus zilver, maar belangrijker, ook een paar oude leren koffers. O.a. een Vuitton schoenenkoffer in goede staat, ruimte voor 12 paar schoenen met kussentjes om ertussen te doen zodat elke beschadiging vermeden wordt, slechts e 1650.
Zit in het straatje van het Rokin naar de Oudemanhuispoort, op een hoek. Als je op het rokin richting de dam loopt, ga je na de bocht die ong. halverwege zit rechts. Of gewoon de studenten achterna lopen.

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Amsterdam
Reactie #26 Gepost op: 26 maart 2007 - 14:11:37
zo'n koffer lijkt me geniaal, maar hij hoeft niet meteen van Vuitton te zijn....dat zijn weer een aantal paren CJ's!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Amsterdam
Reactie #27 Gepost op: 21 juni 2010 - 12:20:54
Even een enorme kick:

Ik ben van plan om deze week even naar A'dam te gaan. Is Manwood de moeite waard om te bezoeken? De website van Manwood laat op mij geen goede indruk achter.
Iemand hier onlangs nog geweest?
You can buy clothes, but you can't buy style

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #28 Gepost op: 21 juni 2010 - 12:27:13
Die op de Cornelis Schuyt?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 21 juni 2010 - 12:38:14
Ja ongeveer, Willemsparkweg.
You can buy clothes, but you can't buy style