Auteur Topic: Paolo Scafora, Napoli  (168884 keer gelezen)

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #15 Gepost op: 11 juni 2006 – 14:48:22
Citaat van: "Broker"
Ze zien er echt goed uit, volop mooie broques ook, aan wat voor een prijs klasse moeten we bij deze schoenen denken?

Dat ligt helaas geheel aan de winkel, dus daar durf ik nog geen beloftes over te maken.

Via stijlforum zal bekend worden welke zaak de beste prijzen zal voeren? :lol:
Tribula

Immanuel

  • Gast
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2006 – 15:48:14
Voor diegenen die denken via dit forum schoenen te kopen van Scafora heb ik een minder leuke mededeling denk ik.. Als er hier ook maar één paar schoenen verhandeld wordt buiten detaillist om, heeft Nexus een probleem denk ik, winkeliers hebben niet alleen de verplichting om via nexus te kopen, nexus mag ook niet zo maar particulier gaan.. dus zou ik maar niet op forum actie's rekenen tenzij ism met een klant van Nexus, binnenkort de grote N.. T..... & scafora stijlforum schoenenactie of zoiets :lol:  :lol: Denk ook niet dat Nexus hier ooit zn vingers aan gaat branden (particuliere verkoop)en dit kunnen/mogen we ook niet van hem verwachten..

Aaron

  • Gast
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #17 Gepost op: 11 juni 2006 – 16:18:56
We zouden het eventueel via de retail BV van mijn vader kunnen laten lopen :lol:.

Bedankt voor de uitgebreide info Nexus!!

Napoleon

  • Gast
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #18 Gepost op: 11 juni 2006 – 17:45:45
Citaat van: "thmeky"
We zouden het eventueel via de retail BV van mijn vader kunnen laten lopen :lol:.

Bedankt voor de uitgebreide info Nexus!!
he die hebben wij ook nog wel een paar bij de Kvk liggen :lol:

Aaron

  • Gast
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #19 Gepost op: 11 juni 2006 – 22:33:27
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "thmeky"
We zouden het eventueel via de retail BV van mijn vader kunnen laten lopen :lol:.

Bedankt voor de uitgebreide info Nexus!!
he die hebben wij ook nog wel een paar bij de Kvk liggen :lol:


Die van ons wordt wel echt gebruikt hoor ;).

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #20 Gepost op: 13 juni 2006 – 20:47:28
Citaat van: "Nexus"
Er zijn trouwens twee soorten leer:
:arrow: Frans boxcalf: dit is het leer zoals bijv. C&J en John Lobb het gebruikt. Het leer is reeds gekleurd voordat het tot schoen verwerkt wordt.
:arrow: Crust: dit is het leer zoals bijv. Edward Green het gebruikt. Het leer wordt ongekleurd (in natuurlijke staat) tot schoen verwerkt. Daarna wordt het leer op een voltooide schoen per hand gekleurd en gepatineerd. Geen paar schoenen zal hierbij dus hetzelfde zijn qua kleur.


Plaatje om bovenstaand verhaal te verduidelijken:



Hier een foto van een rek schoenen nog zonder zolen. Deze schoenen zijn dus voorzien van het 'crust' leer; je ziet het leer hier in z'n natuurlijke staat. Dit leer wordt dus, wanneer de schoen voltooid is, met de hand gekleurd en gepatineerd.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Napoleon

  • Gast
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #21 Gepost op: 13 juni 2006 – 20:57:04
ik vind ze zo al super :)  8)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #22 Gepost op: 13 juni 2006 – 21:07:10
Citaat van: "Napoleon"
ik vind ze zo al super :)  8)

Je kan ze anders ook ongekleurd bestellen :P.

Onderstaand een crust schoen die gekleurd is. Rechts origineel (vóór), links na het kleuren en patineren (na):

Fashion can be bought. Style one must possess.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #23 Gepost op: 14 juni 2006 – 00:00:12
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Napoleon"
ik vind ze zo al super :)  8)

Je kan ze anders ook ongekleurd bestellen :P.

Onderstaand een crust schoen die gekleurd is. Rechts origineel (vóór), links na het kleuren en patineren (na):


Voor de zomer zijn die ongekleurde echt vet! Maar de gekleurde en gepatineerde zijn echt het mooist! :-({|=
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

  • Gast
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #24 Gepost op: 14 juni 2006 – 07:27:58
en laat die zool trouwens ook maar achterwege; maakt het een vlotte zomerschoen  8)  :)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #25 Gepost op: 14 juni 2006 – 11:39:13
Precies weg met die zool  8) misschien klein laagje rubber ? :roll:
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #26 Gepost op: 14 juni 2006 – 23:56:33
Citaat van: "Immanuel"
Voor diegenen die denken via dit forum schoenen te kopen van Scafora heb ik een minder leuke mededeling denk ik.. Als er hier ook maar één paar schoenen verhandeld wordt buiten detaillist om, heeft Nexus een probleem denk ik, winkeliers hebben niet alleen de verplichting om via nexus te kopen, nexus mag ook niet zo maar particulier gaan.. dus zou ik maar niet op forum actie's rekenen tenzij ism met een klant van Nexus, binnenkort de grote N.. T..... & scafora stijlforum schoenenactie of zoiets :lol:  :lol: Denk ook niet dat Nexus hier ooit zn vingers aan gaat branden (particuliere verkoop)en dit kunnen/mogen we ook niet van hem verwachten..


Totdat Nexus een dealer heeft kan hij volgens mij ongestoord een SF actie doen :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #27 Gepost op: 15 juni 2006 – 08:48:09
Kan misschien wel helpen als een aantal SF leden met die schoenen oger of pauw binnen lopen, dat ze de schoenen zien en daar wel intresse in hebben en dat het desbetreffende SF lid de winkel even de website van nexus verteld.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Paolo Scafora, Napoli
Reactie #28 Gepost op: 15 juni 2006 – 09:21:44
Citaat van: "Hilco"
Kan misschien wel helpen als een aantal SF leden met die schoenen ogen of pauw binnen lopen, dat ze de schoenen zien en daar wel intresse in hebben en dat het desbetreffende SF lid de winkel even de website van nexus verteld.


HINT HINT :lol:

(ik geef me wel vrijwillig op :wink: )
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Voorintekening?
Reactie #29 Gepost op: 19 juni 2006 – 11:41:39
Ik zou wel geïnteresseerd zijn in een paar van deze:


 =P~

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...