Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (237799 keer gelezen)

Borioli

  • Gebruiker
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #765 Gepost op: 19 september 2014 – 14:39:38
Welke jas?

First show me the money :-) laat ik jas in nieuwe aanwinsten zien. Is er nog maar 1 van.

floriss

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.688
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #766 Gepost op: 19 september 2014 – 15:01:22
Code: "YOURLOOK"    -->    10% 1 item, 15% 2 items, 20% 3 or more items.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #767 Gepost op: 19 september 2014 – 15:02:17
Is er nog iets leuks te yooxen?

Borioli

  • Gebruiker
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #768 Gepost op: 19 september 2014 – 21:06:47
Code: "YOURLOOK"    -->    10% 1 item, 15% 2 items, 20% 3 or more items.

Hmm thanks, maar bij mij invalid code.

Harrie

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.027
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #769 Gepost op: 25 september 2015 – 16:36:04
Paar truien besteld, kwaliteit slecht/gedragen.
Bestelling retour gedaan, blijft het pakket hangen in de laatste UPS scan in Italy.

Van Yoox nog geen reactie op mijn berichten. UPS verwijst naar de opdrachtgever van de pick-up, Yoox dus.
Weg geld?

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #770 Gepost op: 25 september 2015 – 16:52:09
Gewoon pushen bij de Customer Service van Yoox. Jij hebt je werk toch gedaan. Service gebruikt om hem terug te sturen met bijgeleverd label. Neem aan dat Yoox dit wel vaker heeft en moet het maar oplossen met UPS.
Tribula

guest28724

  • Gast
[Webstore] Yoox
Reactie #771 Gepost op: 25 september 2015 – 17:10:58
Gewoon pushen bij de Customer Service van Yoox. Jij hebt je werk toch gedaan. Service gebruikt om hem terug te sturen met bijgeleverd label. Neem aan dat Yoox dit wel vaker heeft en moet het maar oplossen met UPS.

Dit dus. Yoox' keuze voor UPS en derhalve ook de verantwoordelijkheid voor Yoox. Poot stijf houden lijkt me.

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.124
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
[Webstore] Yoox
Reactie #772 Gepost op: 25 september 2015 – 17:29:02
Gewoon lekker klagen op hun fb  <3 :thumbsup:

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #773 Gepost op: 25 september 2015 – 19:44:19
Precies en ook zeker vragen om een extra code voor compensatie.
Tribula

Harrie

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.027
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #774 Gepost op: 26 september 2015 – 19:00:49
Dit dus. Yoox' keuze voor UPS en derhalve ook de verantwoordelijkheid voor Yoox. Poot stijf houden lijkt me.

Ja, heb pick-up bewijzen bewaard.
Miss een FB account aanmaken dan maar.
Heb wederom een mail gestuurd naar de klantenservice.
Misschien maandag een reactie...

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #775 Gepost op: 26 september 2015 – 19:15:42
Verwerking van retouren kan erg lang duren bij Yoox, maar is bij mij altijd goed gekomen...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Harrie

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.027
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #776 Gepost op: 26 september 2015 – 19:22:49
 Pakket is na ruim een week nog niet afgeleverd volgens het tracenummer. Laatste scan in sorteercentrum bologna oid.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #777 Gepost op: 26 september 2015 – 22:35:26
Italiλ...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #778 Gepost op: 26 september 2015 – 22:45:55
Voor hetzelfde geld is het pakket al in het warehouse van yoox. Kan me zo voorstellen dat daar dagelijks pallets gewisseld worden en je return wellicht al in behandeling is genomen.
Tribula

Harrie

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.027
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox
Reactie #779 Gepost op: 26 september 2015 – 22:53:41
Wellicht vergeten te scannen bij afgifte oid. We zullen het zien.