Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (253444 keer gelezen)

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #345 Gepost op: 29 maart 2007 - 10:03:07
JOKE@YOOX

Free shipping tot 1 april.

Hollander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #346 Gepost op: 29 maart 2007 - 22:03:55
bedankt voor de code harm.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #347 Gepost op: 05 april 2007 - 19:10:31
Iemand nog een free shipping code? Kan zo snel even niet vinden op google en heb iets leuks gevonden!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #348 Gepost op: 05 april 2007 - 23:42:06
Wat is dit voor'n bullshit, precies dezelfde schoenen:

Bestel je'm in NL: 80 euro:

http://www.yoox.com/item/YOOX/CRISTIANO+GUALTIERI/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/440596541Z/areaid/36

Bestel je'm in de USA: 30 USD !!!!:

http://www.yoox.com/item/YOOX/CRISTIANO+GUALTIERI/tskay/3FD17CD7/rr/1/cod10/440596543N/areaid/36

Worden hier zwaar gen**id zeg!

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #349 Gepost op: 06 april 2007 - 08:03:42
Je hebt teveel vrij tijd Vortex  :D

Maar het is wel erg vreemd zoiets!
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #350 Gepost op: 06 april 2007 - 09:12:39
Citaat van: "Peer Gynt"

Zag toevallig een link naar die schoentjes op Styleforum en ging zoeken op de europese site en vond toen het verschil. Las ergens op SF dat die schoenen waarschijnlijk in de states liggen omdat returns vanuit de state daar blijven ipv terug naar italie. Daarom zullen die schoenen wel goedkoper zijn als je ze vanuit de states besteld.

Is trouwens wel een leuke sale, heb zelf Hydrogen polootje (ja deze keer is het een polo) besteld voor 28 euro excl 8,50 verzendkosten!

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #351 Gepost op: 06 april 2007 - 10:50:47
Citaat van: "Vortex"

Zag toevallig een link naar die schoentjes op Styleforum en ging zoeken op de europese site en vond toen het verschil. Las ergens op SF dat die schoenen waarschijnlijk in de states liggen omdat returns vanuit de state daar blijven ipv terug naar italie. Daarom zullen die schoenen wel goedkoper zijn als je ze vanuit de states besteld.

Is trouwens wel een leuke sale, heb zelf Hydrogen polootje (ja deze keer is het een polo) besteld voor 28 euro excl 8,50 verzendkosten!

Die goddamn polo had ik een week eerder nog besteld voor 50 ! haha maja nu hebben ze maat S niet meer dus..
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #352 Gepost op: 06 april 2007 - 10:55:16
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Vortex"

Die goddamn polo had ik een week eerder nog besteld voor 50 ! haha maja nu hebben ze maat S niet meer dus..

En ik voor de normale prijs :cry:  :(

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #353 Gepost op: 06 april 2007 - 11:00:34
Citaat van: "Michael"

En ik voor de normale prijs :cry:  :(

Troost jullie, ik heb er eentje gekocht van Hydrogen voor 155 (zonder 10% korting) Euro bij Pauw! Nu dus eentje voor 36,50 bij Yoox :D Heb maar meteen een L en XL laten komen omdat ik niet zeker ben over de pasvorm.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #354 Gepost op: 06 april 2007 - 11:51:29
Mooie tip heb er gelijk ook even een besteld.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #355 Gepost op: 06 april 2007 - 12:10:42
Ik vond de stof wel een beetje tegenvallen trouwens... had piqué verwacht maar dit is meer een soort jersey...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #356 Gepost op: 06 april 2007 - 12:12:42
Ik vond de stof wel een beetje tegenvallen trouwens... had piqué verwacht maar dit is meer een soort jersey...

Dit is een wat grovere piqué. zeker geen jersey.

Napoleon

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #357 Gepost op: 06 april 2007 - 12:54:55
Citaat van: "Cornerman"
Mooie tip heb er gelijk ook even een besteld.
dat was dus al meteen de laatste! :( had er ook wel een gewild

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #358 Gepost op: 06 april 2007 - 13:16:31
Citaat van: "Michael"

Dit is een wat grovere piqué. zeker geen jersey.

Mwa ik vind het op jersey lijken ;) Maar neemt niet weg dat het een lekker shirtje is. Wat ik al eerder zei: ik ga vandaag even de manchetten smaller maken dus even Zampa di Galina oefenen...

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #359 Gepost op: 06 april 2007 - 14:23:24
Nieuwe Code :

fresh@yoox