Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (237143 keer gelezen)

Huey

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2004 – 16:26:50
Citaat van: "Jason"
maar, wat vinden jullie van die boglioli blazer? boglioli hebben ze ook bij oger

Niet helemaal mijn smaak.

Thomas

  • Gebruiker
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #16 Gepost op: 05 januari 2005 – 14:26:05
waarom vind ik op yoox.com echt helemaal nooit iets moois?
als je nu naar borelli kijkt staan er een paar ernstig oversized polo's maat xxl op en een paar overhemden die ik echt heel lelijk vind, lelijke standaar kleuren....
 :-#

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #17 Gepost op: 05 januari 2005 – 15:51:02
Da's gewoon pech hebben... Af en toe terugkomen en dan kun je geluk hebben met Borrelli overhemden... Die die Huey nu heeft heb ik ook nog over gedacht om te bestellen maar 17 leek me toch echt wat te groot aangezien ik 15.5 heb zelf :D
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #18 Gepost op: 05 januari 2005 – 19:13:50
Citaat van: "W1ZZ"
Da's gewoon pech hebben... Af en toe terugkomen en dan kun je geluk hebben met Borrelli overhemden... Die die Huey nu heeft heb ik ook nog over gedacht om te bestellen maar 17 leek me toch echt wat te groot aangezien ik 15.5 heb zelf :D

Precies wat jij zegt. Er zitten een heleboel dingen bij die niet echt super zijn (zoals die lelijke polo's etc.). Maar je moet gewoon goed zoeken naar mooie dingen, en om de zoveel tijd terugkomen want de site veranderd best wel vaak heb ik het idee.

Huey

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #19 Gepost op: 05 januari 2005 – 19:21:16
Citaat van: "W1ZZ"
Da's gewoon pech hebben... Af en toe terugkomen en dan kun je geluk hebben met Borrelli overhemden... Die die Huey nu heeft heb ik ook nog over gedacht om te bestellen maar 17 leek me toch echt wat te groot aangezien ik 15.5 heb zelf :D


Yoox is net een outletstore vind ik. 98% is gewoon crap maar met een beetje mazzel zit er iets tussen.

Jason

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #20 Gepost op: 05 januari 2005 – 22:52:32
:-^

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #21 Gepost op: 06 januari 2005 – 00:24:49
Citaat van: "Jason"
ligt eraan waar je van houd, voor vrouwen die van designkleding uit de op één na hoogste klasse houden is het geweldig volgens mij
Je moet er net geluk hebben.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #22 Gepost op: 06 januari 2005 – 11:48:42
Vind het zowiezo altijd lastig via internet met veel dingen...wat pasvorm betreft.

Huey

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #23 Gepost op: 06 januari 2005 – 12:06:07
Citaat van: "Chris"
Vind het zowiezo altijd lastig via internet met veel dingen...wat pasvorm betreft.

Zoals gezegd, ik heb er zelf wel eens wat besteld. Maar echt alleen omdat ik goed bekend ben met de pasvorm van Borrelli overhemden. Anders had ik het ook nooit gedaan. Zo zal ik bijv. nooit zo'n kasjmier pullover daar bestellen omdat ik niet weet hoe ze vallen e.d. Dan betaal ik liever meer in de winkel en dat ik weet wat ik krijg :)

Jason

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #24 Gepost op: 18 januari 2005 – 20:31:48
iemand met maat 54 die een winterjas wil van ballantyne en een creditcard limiet van e288 of meer heeft
mooie revers en bootzakje ook. was er toevallig een sf membre op station beurs/churchillplein laatst in donkere cut to the bone winterjas, en donker pak met omgeslagen pijpen, en bruine oxfords?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #25 Gepost op: 18 januari 2005 – 20:34:10
Helaas maat 54 veel te groot voor mij :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #26 Gepost op: 18 januari 2005 – 20:37:48
en chris wat ziet mijn oog: borrelli napoli jeans, e99 in een veelheid aan maten:
beenwijdte 18 cm. ziet er goed uit. ik had het wel geweten had ik mezelf niet voorgenomen geen jeans meer te kopen.

Huey

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #27 Gepost op: 18 januari 2005 – 20:50:04
Jammer dat ze in Dubai geen Borrelli shop hebben. Moet het wachten tot in April :(

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #28 Gepost op: 18 januari 2005 – 21:04:01
Citaat van: "Huey"
Jammer dat ze in Dubai geen Borrelli shop hebben. Moet het wachten tot in April :(
Voor je het weet is het april en sta je in een borrelli shop een pak aan te laten meten en een paar hemden uiteraard :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #29 Gepost op: 18 januari 2005 – 21:05:22
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Jammer dat ze in Dubai geen Borrelli shop hebben. Moet het wachten tot in April :(
Voor je het weet is het april en sta je in een borrelli shop een pak aan te laten meten en een paar hemden uiteraard :wink:

Pak en shirts doe ik eventueel wel in NL ;)

Maar dingen als Borrelli Jeans :D en die gave badjas, tsja dat hebben ze hier toch niet :(