Auteur Topic: Fred Perry  (27292 keer gelezen)

HotFudge

  • Gast
Fred Perry
Reactie #15 Gepost op: 06 mei 2006 – 14:29:36
Citaat van: "Bram"
Nou kijk normaalgesproken trek ik me niks aan van anderen op de uni, iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Maar dit vind ik echter toch een beetje ver gaan. Ik heb hem al gewassen dus ruilen is niet meer mogelijk. Gewoon lekker binnenshuis dragen dus. Beetje raar sowieso dat dit merk gewoon naast Hilfiger en Ralph Lauren ligt, maarja.


Gewoon lekker dragen. Zolang jij dat logo niet als zodanig beschouwd, is er toch niets mis? Je gaat jezelf om dat logo toch niet verbieden om een kledingstuk te dragen?  :?

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Fred Perry
Reactie #16 Gepost op: 06 mei 2006 – 14:53:14
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #17 Gepost op: 06 mei 2006 – 19:37:07
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Sergio"
Kun je em misschien nog ruilen? Toch niet je maat ofzo. :?:


Pff ik heb ook sportkleding van Fred Perry, trainingsbroek en jasje... niets mis mee het is van goede kwaliteit... en ik heb sch'... aan het imago sorry hoor het is toch gewoon een tennismerk ? Dan kan je niets meer dragen dat mensen met bepaalde ideeën ook aan hebben. Komen we weer op dezelfde discussie die over bepaalde horloge merken ook gevoerd wordt. Link met dit en dat etc. ik heb een 'volkswagen' en hij rijdt prima :wink:


Het was meer een tip voor de TS. Aangezien hij aangeeft de polo nu eigenlijk niet meer te willen dragen.


Sorry was ook geen attack op jou ofzo hoor
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #18 Gepost op: 06 mei 2006 – 20:32:07
En het ligt er ook maar net aan he je het draagt. Als je voor de rest gewoon een nette verzorgde jongeman bent zonder kale kop en voor de rest ook fatsoenlijke kleding draagt (kisten met witte veters, opgerolde broekspijpen, bretels etc) dan zul je geen moment geassocieerd worden met fout volk.

Wellicht was het gewoon een opening voor een praatje. Doe ik ook wel eens, een opmerking maken over iemands kleding (opbouwend uiteraard), altijd een makkelijke binnenkomer :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #19 Gepost op: 06 mei 2006 – 20:35:08
Citaat van: "Vodka"
Doe ik ook wel eens, een opmerking maken over iemands kleding (opbouwend uiteraard), altijd een makkelijke binnenkomer :P


Mooie schoenen, neuken?!  :lol:

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #20 Gepost op: 06 mei 2006 – 20:39:26
Citaat van: "Steef"
Citaat van: "Vodka"
Doe ik ook wel eens, een opmerking maken over iemands kleding (opbouwend uiteraard), altijd een makkelijke binnenkomer :P


Mooie schoenen, neuken?!  :lol:


Zoiets ja :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

gabrieledannunzio77

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #21 Gepost op: 06 juli 2008 – 13:08:55
Wat een wazige discussie over Nazi's. Fred Perry - maar dan wel zonder "actie-streepjes" op kraag en mouwtjes - was en is voor mij het enige merk polo's dat kan.

En Jhr. van Amsberg zegt me dat na... :roll:

DaanL

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.538
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #22 Gepost op: 06 juli 2008 – 14:13:06
Citaat van: "gabrieledannunzio77"
Wat een wazige discussie over Nazi's. Fred Perry - maar dan wel zonder "actie-streepjes" op kraag en mouwtjes - was en is voor mij het enige merk polo's dat kan.

En Jhr. van Amsberg zegt me dat na... :roll:


Je overtreft de discussie wat betreft 'wazigheid' met je post.

InMotion

  • Gebruiker
  • Berichten: 438
    • Bekijk profiel
Fred Perry
Reactie #23 Gepost op: 06 juli 2008 – 15:07:59
En een topic kick waarin een 2 jaar oude discussie stond.

Mediaman

  • Gast
Re: Fred Perry
Reactie #24 Gepost op: 16 augustus 2008 – 18:05:29
Gewoon dragen, FP polo's zijn classics! Ik laat mij draagplezier en stijl niet verpesten door een paar foute figuren. Het is maar net hoe je het draagt lijkt me. Idem voor de hooligan associatie van Stone Island, Burberry, etc. Dragen wat JIJ mooi vind, lijkt mij de ultieme uiting van een eigen stijl.

Er is pas een Flagship-store geopend in 020: http://www.good2b.nl/nieuws/art8473/Fred+Perry+in+de+9+straatjes.html


Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Re: Fred Perry
Reactie #25 Gepost op: 25 mei 2009 – 14:32:36
Gewoon dragen, FP polo's zijn classics! Ik laat mij draagplezier en stijl niet verpesten door een paar foute figuren. Het is maar net hoe je het draagt lijkt me. Idem voor de hooligan associatie van Stone Island, Burberry, etc. Dragen wat JIJ mooi vind, lijkt mij de ultieme uiting van een eigen stijl.



Er is pas een Flagship-store geopend in 020: http://www.good2b.nl/nieuws/art8473/Fred+Perry+in+de+9+straatjes.html



en nog maar weer es een kick, ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over prijs kwaliteit verhouding f perry, wordt er nog steeds zo negatief over gedacht? ik heb de indruk dat deze stor alweer een beetje over is...  Ook de kleuren vind ik mooi en zelfs de vintage series met die streepjes op de mouw vind ik gewoon leuk om te zien

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Re: Fred Perry
Reactie #26 Gepost op: 25 mei 2009 – 14:39:06
en nog maar weer es een kick, ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over prijs kwaliteit verhouding f perry, wordt er nog steeds zo negatief over gedacht? ik heb de indruk dat deze stor alweer een beetje over is...  Ook de kleuren vind ik mooi en zelfs de vintage series met die streepjes op de mouw vind ik gewoon leuk om te zien


Inderdaad, heb er ook een paar polo's van.
Prima merk wat mij betreft.

Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Re: Fred Perry
Reactie #27 Gepost op: 25 mei 2009 – 14:43:45
Inderdaad, heb er ook een paar polo's van.
Prima merk wat mij betreft.

kan je ze al weer dragen zonder uitgemaakt te worden voor alles wat slecht is?

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Fred Perry
Reactie #28 Gepost op: 25 mei 2009 – 14:48:33
Bachelors verschijning zelf spreekt de eventueel aanwezige vooroordelen al wel tegen, denk ik.

GSA

  • Gast
Re: Fred Perry
Reactie #29 Gepost op: 25 mei 2009 – 14:52:12
kan je ze al weer dragen zonder uitgemaakt te worden voor alles wat slecht is?

jep, het merk is ook hard bezig dit imago van zich af te werpen. De laatste collecties laten dit goed zien!