Auteur Topic: [Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor  (19430 keer gelezen)

Carlo

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #60 Gepost op: 08 mei 2006 – 11:42:35
Wow, leuke actie! Ik denk dat ik hier ook maar gebruik van ga maken... Top, Nexus!

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #61 Gepost op: 09 mei 2006 – 10:33:14
Heb een afspraak gemaakt voor a.s. donderdagmiddag in A'dam... ben benieuwd! :D

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #62 Gepost op: 09 mei 2006 – 10:50:14
Volgens mij wordt deze actie een vette hit :)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

dutchcourage

  • Gebruiker
  • Berichten: 36
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #63 Gepost op: 09 mei 2006 – 14:28:56
Citaat
Volgens mij wordt deze actie een vette hit Smile


Volgens mij ook.

Ik was zojuist bij NT. Kwam daar zowaar nog een SF-er tegen: Migliore.

Het was mijn eerste bezoek aan NT. En ik moet zeggen: het is werkelijk een aanrader. Het is een zeer prettige winkel, mooie omgeving in Utrecht (lastig parkeren, dat wel) en een zeer prettige en ontspannen sfeer.

Qua stoffen wist ik bijna niet wat te kiezen. De keuze is bijna overweldigend en is het (voor mij in ieder geval) geen probleem om in een half uur 5 of 6 mooie stoffen te selecteren.

Mijn eerste keus is nu gevallen op een mooie, zachte lichtblauwe stof met een Panama weving. Daarnaast heb ik nog twee andere lichtblauwe stoffen gekozen voor hemd 2 en hemd 3. Het zijn tenslotte zakelijke werkhemden dus een beetje beschaafd en redelijk neutraal.

Ik heb afgesproken om eerst het eerste hemd te laten maken, dat te bekijken en eventueel aan te laten passen qua maat om dan vervolgens de volgende door mij geselecteerde hemden te laten maken. Verder gewoon standaard zaken als enkele manchetten met twee knoopjes en een 'knipje' er uit en een redelijk beschaafde wide spread boord. Ik heb nog erg getwijfeld over de zgn coupe naden, maar heb besloten dat toch nog niet te doen. Het schijnt altijd nog te kunnen, heb ik nu weer geleerd.

Conclusie: een zeer prettige winkel met aangenaam en kundig personeel. Mij zien ze daar zeker terug!   8) 8)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it”

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #64 Gepost op: 09 mei 2006 – 14:32:35
Citaat
Ik heb afgesproken om eerst het eerste hemd te laten maken, dat te bekijken en eventueel aan te laten passen qua maat om dan vervolgens de volgende door mij geselecteerde hemden te laten maken.

Zeer verstandig! Draag het eerste shirt eerst een tijdje en was het regelmatig (ivm krimpen). Dan weet je zeker of/welke aanpassingen er nodig zijn.
Fashion can be bought. Style one must possess.

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #65 Gepost op: 09 mei 2006 – 15:01:47
Lijkt me heel verstandig. De actie loopt nog tot augustus he dus als je snel bent ;)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #66 Gepost op: 09 mei 2006 – 20:59:02
Hoe zit het met betalen bij NT? Vooraf, 50/50, of achteraf?
This, madame, is Versailles.

dutchcourage

  • Gebruiker
  • Berichten: 36
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #67 Gepost op: 09 mei 2006 – 21:07:35
Eenvoudig: je betaalt de helft aan. De andere helft betaal je bij aflevering als alles ok is.

Btw, het hemd dat ik heb besteld kwam op 160 euro - 25 euro korting = 135 euro. Mooie, acceptabele prijs imho voor een mooi hemd.  :P
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it”

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #68 Gepost op: 09 mei 2006 – 21:18:16
Citaat van: "dutchcourage"
Eenvoudig: je betaalt de helft aan. De andere helft betaal je bij aflevering als alles ok is.

Btw, het hemd dat ik heb besteld kwam op 160 euro - 25 euro korting = 135 euro. Mooie, acceptabele prijs imho voor een mooi hemd.  :P


Duidelijk! Dankjewel  :D
This, madame, is Versailles.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #69 Gepost op: 09 mei 2006 – 21:43:40
Citaat van: "dutchcourage"
Citaat
Volgens mij wordt deze actie een vette hit Smile


Volgens mij ook.

Ik was zojuist bij NT. Kwam daar zowaar nog een SF-er tegen: Migliore.

Het was mijn eerste bezoek aan NT. En ik moet zeggen: het is werkelijk een aanrader. Het is een zeer prettige winkel, mooie omgeving in Utrecht (lastig parkeren, dat wel) en een zeer prettige en ontspannen sfeer.

Qua stoffen wist ik bijna niet wat te kiezen. De keuze is bijna overweldigend en is het (voor mij in ieder geval) geen probleem om in een half uur 5 of 6 mooie stoffen te selecteren.

Mijn eerste keus is nu gevallen op een mooie, zachte lichtblauwe stof met een Panama weving. Daarnaast heb ik nog twee andere lichtblauwe stoffen gekozen voor hemd 2 en hemd 3. Het zijn tenslotte zakelijke werkhemden dus een beetje beschaafd en redelijk neutraal.

Ik heb afgesproken om eerst het eerste hemd te laten maken, dat te bekijken en eventueel aan te laten passen qua maat om dan vervolgens de volgende door mij geselecteerde hemden te laten maken. Verder gewoon standaard zaken als enkele manchetten met twee knoopjes en een 'knipje' er uit en een redelijk beschaafde wide spread boord. Ik heb nog erg getwijfeld over de zgn coupe naden, maar heb besloten dat toch nog niet te doen. Het schijnt altijd nog te kunnen, heb ik nu weer geleerd.

Conclusie: een zeer prettige winkel met aangenaam en kundig personeel. Mij zien ze daar zeker terug!   8) 8)


Zoals ik je al zei in de winkel... Ik kom niet zomaar helemaal uit Maastricht voor een pak en wat shirts... het is echt de moeite waard en de bediening is super.... Goede kennis van zaken, vriendelijk, relaxed, eerlijk enz...
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #70 Gepost op: 10 mei 2006 – 15:45:33
Ook maar even een afspraak gemaakt voor komende dinsdag in Utrecht!
This, madame, is Versailles.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #71 Gepost op: 11 mei 2006 – 15:23:57
Citaat van: "Velponi"
Heb een afspraak gemaakt voor a.s. donderdagmiddag in A'dam... ben benieuwd! :D

Ben net terug, heb een mooie zomerse oxford (rose-wit-blauw gestreept) uit een gelimiteerde oplage gekozen. Daar wordt een zomers vrijetijds-shirt van gemaakt, met widespread boord, enkele afgeronde manchetten en dikke parelmoeren knopen. Lekker simpel, voor bij een spijkerbroek en onder een blauw jasje of zo.

De stof kwam op 155 euro, met korting dus op 130. Een mooie, strakker geweven oxford (was mijn indruk) waardoor de kleuren nog iets levendiger werden. Over ca. vier weekjes moet 'ie klaar zijn...

Oh, en over de service en informatie in de winkel niets dan goeds! Dit is gewoon een prima actie, nogmaals chapeau Nexus!

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #72 Gepost op: 14 mei 2006 – 17:54:32
Wil iemand kijken/hier neerzetten wat ze aan linnen hebben? Wil nog wat linnen shirts maar zit echt krap in mijn winkeltijd komende weken, niet dat ik voor 'niks'  nu al naaar NT ga.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #73 Gepost op: 14 mei 2006 – 19:30:06
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
[Afgelopen] Actie Maatshirts, i.s.m. New Tailor
Reactie #74 Gepost op: 15 mei 2006 – 07:56:47
Citaat van: "Sergio"


Of met deze antieke ericson!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot