Je kunt mij niet wijsmaken dat er enorme kwaliteitsverschillen in zoiets als dassen zitten Dan bedoel ik dus gewoon de beter (merk) dassen en geen C&A rommel
Citaat van: "Vodka"Je kunt mij niet wijsmaken dat er enorme kwaliteitsverschillen in zoiets als dassen zitten Dan bedoel ik dus gewoon de beter (merk) dassen en geen C&A rommel Klopt, het is gewoon raar dat er bepaalde merken niet tussen staan zoals:Marinella en Borrelli
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Migliore"Je kunt rageren en ik heb gelijk een mailtje gestuurd met de vraag waarom Marinella ontbreekt!!Waarom? Waarom?? Dit is het summum van dassen
Citaat van: "Migliore"Je kunt rageren en ik heb gelijk een mailtje gestuurd met de vraag waarom Marinella ontbreekt!!Waarom?
Je kunt rageren en ik heb gelijk een mailtje gestuurd met de vraag waarom Marinella ontbreekt!!
Waarom zou je de moeite nemen om een mailtje te typen?
Citaat van: "Jacob"Waarom zou je de moeite nemen om een mailtje te typen?idd, die journalist interesseert het geen r#k hoor; heeft zijn verhaal ingeleverd, geplubliceerd, rekening verstuurd