Auteur Topic: 's Werelds duurste pakken  (7787 keer gelezen)

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
's Werelds duurste pakken
Reactie #15 Gepost op: 27 april 2006 – 11:35:10
Citaat van: "Clay"

Nexus, op welk pak doel je met de 'drape van een shirt'?


Op die plaatjes geven ze ook een 'top' prijs aan. Dit is puur de stof en niet zozeer een andere maakconstructie o.i.d.

De duurste stoffen zijn ook de lichtste en soepelste stoffen (s200, Vicuna etc.). Dat moet maar net bij je lichaam passen, het kan namelijk heel lullig gaan zitten puur omdat het zo slap is.

Een s100 pak heeft zo bijvoorbeeld veel meer 'body'
Sailing, an expensive way to travel for free"

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
's Werelds duurste pakken
Reactie #16 Gepost op: 27 april 2006 – 17:00:59
Citaat van: "Solitarias"
voor 5000 eur loop je dan nog voor lul....


Die foto vond ik nou echt een voorbeeld van hoe het niet helemaal moet :) Grappig dat die er ook tussen stond. Zijn pak lijkt te lomp voor zijn lichaam (met name de armen), want zijn hoofd lijkt nu heel klein ofzo. Of het is een ongelukkige foto. Verder snapte ik het doel van de slideshow niet. Ik meen me te herinneren dat er Caraceni pakken van 50.000 dollar voorbij zijn gekomen op dit forum.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
's Werelds duurste pakken
Reactie #17 Gepost op: 27 april 2006 – 17:03:32
Forbes hè, gek op lijstjes, alleen maken ze er zoveel dat ze inderdaad ofwel dingen vergeten of dingen gaan negeren.. Want pakken kunnen (nog) exclusiefer en duurder inderdaad...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]