Auteur Topic: Ralph Lauren - www.polo.com  (52634 keer gelezen)


Mediaman

  • Gast
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #46 Gepost op: 27 juli 2010 – 19:52:23
Misschien een leuk idee voor wddhv 2.0,...Been had Vanita, etc.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #47 Gepost op: 27 juli 2010 – 20:00:32
Misschien een leuk idee voor wddhv 2.0,...Been had Vanita, etc.


"Nigga, I'm well hydrated!"
cyka blyat

Mediaman

  • Gast
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #48 Gepost op: 27 juli 2010 – 21:02:33
Weer dat racistische onderstroompje hier,... :lol:

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #49 Gepost op: 27 juli 2010 – 22:21:10
My Carlton Banks sweater 8)
The man with style, is the man who can smile

Tevere

  • Gebruiker
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #50 Gepost op: 27 juli 2010 – 22:21:27
Even een kickje..

Ik vind wel dat de polo's van RL van verschrikkelijk slechte kwaliteit zijn. Ik heb een paar polo's en die zijn al na een paar maanden helemaal verkleurd van de zon, terwijl ik ze helemaal niet vaak draag. Zeker in vergelijking met polo's van Lacoste, die ik al een paar jaar heb en redelijk intensief draag, maar er nog super uitzien.

Eens en oneens, dat heb ik ook maar dan niet bij alle RL polo's. Zo heb ik een donkerblauwe die al flink vaal is, een verlepte kraag heeft en "rimpels" op de schouders. Bij eenzelfde rode polo begint hetzelfde, maar op een blauwe gestreepte en nog een andere is dit helemaal niet het geval, zien er nog als nieuw uit. Wel opvallend dat de eerste 2 beiden van de bijenkorf komen en de andere 2 van een outlet centre komen  :lol:

Overigens, om even terug te komen op Lacoste, mijn lacoste-polo is net zo erg.. Ook bij de bijenkorf gehaald. Die zaak zal wel vervloekt zijn.. :?

Mannetje

  • Gebruiker
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #51 Gepost op: 17 augustus 2010 – 22:52:58
Eens en oneens, dat heb ik ook maar dan niet bij alle RL polo's. Zo heb ik een donkerblauwe die al flink vaal is, een verlepte kraag heeft en "rimpels" op de schouders. Bij eenzelfde rode polo begint hetzelfde, maar op een blauwe gestreepte en nog een andere is dit helemaal niet het geval, zien er nog als nieuw uit. Wel opvallend dat de eerste 2 beiden van de bijenkorf komen en de andere 2 van een outlet centre komen  :lol:

Overigens, om even terug te komen op Lacoste, mijn lacoste-polo is net zo erg.. Ook bij de bijenkorf gehaald. Die zaak zal wel vervloekt zijn.. :?

Met RL heb ik wat dat betreft juist hele goede ervaringen, Lacoste daarentegen is inderdaad een drama. Ik gebruik ze als tennispolo's (overigens ook gekocht bij de Bijenkorf) en ze zijn zo vaal.

Tevere

  • Gebruiker
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #52 Gepost op: 26 augustus 2010 – 18:42:45
Met RL heb ik wat dat betreft juist hele goede ervaringen, Lacoste daarentegen is inderdaad een drama. Ik gebruik ze als tennispolo's (overigens ook gekocht bij de Bijenkorf) en ze zijn zo vaal.

Welke pasvorm zijn je RL polo's? Had er nog niet eerder bij stil gestaan, maar mijn valere RL-polo's zijn beiden custom fit, de "goeie" polo's daarentegen niet, zit geen labeltje bij (zal wel classic fit zijn dan neem ik aan). Toeval?
Laatst bewerkt op: 26 augustus 2010 – 21:50:51 door Tevere

Mannetje

  • Gebruiker
  • Berichten: 34
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #53 Gepost op: 26 augustus 2010 – 21:28:55
Welke pasvorm zijn je RL polo's? Had er nog niet eerder bij stil gestaan, maar mijn valere RL-polo's zijn beiden custom fit, de "goeie" polo's daarebtegeb niet, zit geen labeltje bij (zal wel classic fit zijn dan neem ik aan). Toeval?

Labels bevatten bij mij ook geen uitsluitsel omtrent de pasvorm, zal dan regular/classic fit zijn inderdaad. RL Polo's met een Custom fit label heb ik niet.

Tevere

  • Gebruiker
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #54 Gepost op: 26 augustus 2010 – 22:03:57
Labels bevatten bij mij ook geen uitsluitsel omtrent de pasvorm, zal dan regular/classic fit zijn inderdaad. RL Polo's met een Custom fit label heb ik niet.

Hmm, apart. Misschien worden ze in verschillende fabrieken/landen gemaakt? Zou het zelf niet weten, ik knip die wasvoorschriften er altijd uit  :lol:

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #55 Gepost op: 01 september 2010 – 09:07:18
Ralph Lauren Fall 2010
















Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #56 Gepost op: 01 september 2010 – 09:18:52
Mooi hoor.

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #57 Gepost op: 01 september 2010 – 09:25:48
+1

Ga zeker nog een groene das aanschaffen voor dit najaar en deze is wel eentje om te onthouden.
Be yourself no matter what they say

Fredd

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #58 Gepost op: 01 september 2010 – 09:43:13
Jasje zoals op foto 2 is ook helemaal top voor najaar.  Snel maar eens gaan kijken

GSA

  • Gast
Re: Ralph Lauren - www.polo.com
Reactie #59 Gepost op: 01 september 2010 – 12:44:00
+1. Nu toch weer aan het twijfelen over een duffle coat.