Citaat van: "Peter"want ik zal , vanwege mijn beroep later, mijzelf behoorlijk lang in pak moeten hijsenwat ga je doen?
want ik zal , vanwege mijn beroep later, mijzelf behoorlijk lang in pak moeten hijsen
Citaat van: "C&A"Citaat van: "Peter"want ik zal , vanwege mijn beroep later, mijzelf behoorlijk lang in pak moeten hijsenwat ga je doen?net of hij dat nu al weet :?
Citaat van: "HotFudge"Citaat van: "C&A"Citaat van: "Peter"want ik zal , vanwege mijn beroep later, mijzelf behoorlijk lang in pak moeten hijsenwat ga je doen?net of hij dat nu al weet misschien ben ik blind, maar dat suggereert hij wel
Citaat van: "C&A"Citaat van: "Peter"want ik zal , vanwege mijn beroep later, mijzelf behoorlijk lang in pak moeten hijsenwat ga je doen?net of hij dat nu al weet
makelaar
nee nee accountant ik weet het zeker.
Citaat van: "Jason"nee nee accountant ik weet het zeker.Knap geraden Sherlock...
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Jason"nee nee accountant ik weet het zeker.Knap geraden Sherlock... Ja zo kan ik het ook.....ze zijn zeker bekend met elkaar.
Beste stijlbewusten,Ik ben een in Amsterdam wonende dertiger. De afgelopen jaren heb ik veelal in het buitenland doorgebracht; met name in London. Door een reeks van verschillende invloeden ben ik mij meer en meer gaan interesseren voor stijlvolle producten. Mijn interesse spitst zich met name toe op schoenen, horloges en kleding.Sinds enige tijd volg ik een groot aantal discussies op dit forum en heb daar een hoop plezier aan beleefd. Tevens denk ik ook redelijk wat opgestoken te hebben van de aanwezige kennis.Ik hoop nog vele interesante topics voorbij te zien komen en/of wellicht te starten en zal, waar mogelijk, af en toe mijn bescheiden mening ventileren.