Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027919 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #510 Gepost op: 14 november 2005 - 20:09:25
Citaat van: "De Vries"
Ongelofelijk! Vriendelijkheid ten top op dit forum! Ik zal mij dan ook niet aan de nodige plichtplegingen onttrekken en overgaan tot een korte introductie.

In vergelijking met velen hier ben ik nog maar een jong broekie (19) maar ik ben me terdege bewust van het belang, en plezier, van verfijnde herenkleding. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier het e.e.a. kan opsteken en wellicht, op termijn (?), ook nuttige bijdragen kan gaan leveren.

Mocht een der Heeren nog aanvullende vragen hebben zal ik deze uiteraard graag van antwoord voorzien.

Van Harte welkom  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #511 Gepost op: 14 november 2005 - 22:52:50
Citaat van: "Nazareno"
aangenaam, de naam is Nazareno
onlangs deze site ontdenkt
erg leuk om te zien dat jonge mensen zo gepassioneerd zijn over mjin vak! ik namelijk ben kleermaker...

ik hoop actief mee te kunnen doen aan jullie site en probeer daar waar mogelijk mijn bijdrage te leveren aan deze website.

groeten,
Nazareno

Welkom Nazareno, graag horen we meer over je werk! Zelf ben ik erg benieuwd naar de stijl pakken die je maakt en hoop ook nog eens foto's te zien :)

Citaat van: "De Vries"
Ongelofelijk! Vriendelijkheid ten top op dit forum! Ik zal mij dan ook niet aan de nodige plichtplegingen onttrekken en overgaan tot een korte introductie.

In vergelijking met velen hier ben ik nog maar een jong broekie (19) maar ik ben me terdege bewust van het belang, en plezier, van verfijnde herenkleding. Ik ben ervan overtuigd dat ik hier het e.e.a. kan opsteken en wellicht, op termijn (?), ook nuttige bijdragen kan gaan leveren.

Mocht een der Heeren nog aanvullende vragen hebben zal ik deze uiteraard graag van antwoord voorzien.

Ook welkom de Vries!

We zijn allemaal vrij jong hier, en de ouderen onder ons zijn eigenlijk ook allemaal wel jong van geest  :lol: Hoop dat je er wat van opsteekt en beide heren veel plezier gewenst hier!

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #512 Gepost op: 15 november 2005 - 00:00:51
hoi Nazareno en de Vries  :D

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #513 Gepost op: 15 november 2005 - 00:09:41
Nou vooruit dan maar, ik zal me ook eens voorstellen :wink:

Mijn naam is Sergio en woon in het zuiden van ons regen landje, in Eindhoven om precies te zijn. Heb altijd al een voorkeur en interesse gehad voor mooie dingen. Of het nu gaat om kleding, auto's, huizen, horloges, computers etc etc maakt niet uit.
Zelf behoor ik ook tot de catagorie jongen dus kan me ook zeker indenken dat mensen het afentoe jammer vinden niet met alle prachtige winden die er op dit forum waaien mee te kunnen doen.
Werkzaam als zelfstandig ondernemer in de IT sector. Dienstverlening voor het Apple Macintosh platform. Toch het mooiste platform welke voor dagelijks gebruik (door gewone gebruikers) geschikt is.

Verder vind ik het gewoon heerlijk om op dit forum rond te neuzen en te lezen over alle mooie dingen die het leven aangenamer kunnen maken. Graag deel ik mijn mening met jullie en hoop dat jullie hetzelfde willen doen!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #514 Gepost op: 15 november 2005 - 00:21:10
Citaat van: "Sergio"
Nou vooruit dan maar, ik zal me ook eens voorstellen :wink:

Mijn naam is Sergio en woon in het zuiden van ons regen landje, in Eindhoven om precies te zijn. Heb altijd al een voorkeur en interesse gehad voor mooie dingen. Of het nu gaat om kleding, auto's, huizen, horloges, computers etc etc maakt niet uit.
Zelf behoor ik ook tot de catagorie jongen dus kan me ook zeker indenken dat mensen het afentoe jammer vinden niet met alle prachtige winden die er op dit forum waaien mee te kunnen doen.
Werkzaam als zelfstandig ondernemer in de IT sector. Dienstverlening voor het Apple Macintosh platform. Toch het mooiste platform welke voor dagelijks gebruik (door gewone gebruikers) geschikt is.

Verder vind ik het gewoon heerlijk om op dit forum rond te neuzen en te lezen over alle mooie dingen die het leven aangenamer kunnen maken. Graag deel ik mijn mening met jullie en hoop dat jullie hetzelfde willen doen!

Welkom Sergio, veel plezier op het forum!
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #515 Gepost op: 15 november 2005 - 00:25:28
Welcome nieuwe leden en veel plezier hier op het forum.Ook de gasten zijn welcome en schrijf je in zou ik zeggen.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #516 Gepost op: 15 november 2005 - 08:08:01
Citaat van: "Huey"
We zijn allemaal vrij jong hier, en de ouderen onder ons zijn eigenlijk ook allemaal wel jong van geest  :lol: Hoop dat je er wat van opsteekt en beide heren veel plezier gewenst hier!

Volgens mij ben ik zo ongeveer de nestor hier ;)

Welkom nieuwe leden! :)

THE-UNIT(XXL)

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
FF voorstellen.
Reactie #517 Gepost op: 24 november 2005 - 22:42:57
Goedendag,

Ik zal me even voorstellen, Ik ben 32 jaar, en ben een groot liefhebber van maatpakken en ja laat ik het maar even "het goede leven" noemen.

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en vind het een goed forum, zo goed dat ik het niet kon laten om zelf ook lid te worden.

Oh ja, ik zie hier best veel dingen over de quote en jort kelder, laat ik me dan maar meteen bij een kamp aansluiten , ik ben van mening dat Jort kelder een behoorlijk triest persoon is en dat de enige reden dat hij dat blad maakt is dat hij al gewend was om achter iedereen aan te lopen en hij zorgt er voor dat nu iedereen kan lezen wat hij ontdekt door achter iedereen aan te lopen. nou ja dat is wel weer alles.
e gezeik maakt me lauw.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #518 Gepost op: 24 november 2005 - 22:47:14
In ieder geval welcome alhier op het forum.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: FF voorstellen.
Reactie #519 Gepost op: 24 november 2005 - 22:47:28
Citaat van: "THE-UNIT(XXL)"
Oh ja, ik zie hier best veel dingen over de quote en jort kelder, laat ik me dan maar meteen bij een kamp aansluiten , ik ben van mening dat Jort kelder een behoorlijk triest persoon is en dat de enige reden dat hij dat blad maakt is dat hij al gewend was om achter iedereen aan te lopen en hij zorgt er voor dat nu iedereen kan lezen wat hij ontdekt door achter iedereen aan te lopen. nou ja dat is wel weer alles.

Mooi helder stukje, misschien is interpunctie iets voor je?

Welkom overigens...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #520 Gepost op: 24 november 2005 - 22:48:25
Welkom.

THE-UNIT(XXL)

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: FF voorstellen.
Reactie #521 Gepost op: 24 november 2005 - 23:00:17
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "THE-UNIT(XXL)"

Mooi helder stukje, misschien is interpunctie iets voor je?

Welkom overigens...

Maar wat is jouw mening over jort en zijn blad?

en dank u allen, ik voel me welkom.
e gezeik maakt me lauw.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #522 Gepost op: 24 november 2005 - 23:01:33
Lijkt me niet de bedoeling een soort jort kelder bash opkomt. Vooral omdat hijzelf zich dan ook niet kan verdedigen.
Sailing, an expensive way to travel for free"

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #523 Gepost op: 24 november 2005 - 23:21:13
jort is toch best ok...(al walg ik ook wel eens van hem)

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #524 Gepost op: 24 november 2005 - 23:30:05
Citaat van: "Vodka"
Lijkt me niet de bedoeling een soort jort kelder bash opkomt. Vooral omdat hijzelf zich dan ook niet kan verdedigen.

Absoluut, Jort wordt hier vaak besproken omdat hij als een van de weinige Nederlandse mannen er geen geheim van maakt dat hij mooie kleding belangrijk vindt. Als het puur Kelder bashen wordt hebben we daar geen boodschap aan. Als we het hier over Jort Kelder hebben gaat het eigenlijk vooral over zijn kleding, slechts zeer zelden over Jort als persoon.