Hallo mensen,
Ik heb dit mooie forum sinds vandaag ontdekt en al best veel gelezen. Het gaat de eerste tijd voor mij ook voornamelijk lezen worden, en misschien wat vragen stellen. Adviezen vanuit mij kant komen hoop ik over een paar maanden ook wel. Ik ben Rik, pas 18 geworden en woon in Wijchen (bij Nijmegen). Ik zit momenteel in 6 vwo en ben waarschijnlijk van plan om volgend jaar Psychologie te gaan studeren. Door mijn leeftijd heb ik natuurlijk niet al te veel geld, maar ik wil er voor een goede prijs/kwaliteit verhouding toch een beetje in stijl rond bij gaan lopen. In tegenstelling tot veel mensen bij mij op school/van mijn leeftijd. Ik ben dus nog niet van plan om de echt dure kledingstukken te kopen, meer producten van rond de 100eu, om maar een indicatie te geven. Mijn hobbys/sporten zijn voetballen, gewichtheffen, surfen op internet en lol maken/uitgaan. Ik hoop nog veel te leren hier op het forum, wat ik ongetwijfeld ga doen. Misschien kan iemand mij ook meteen vertellen wat goede winkels zijn om heen te gaan hier in de buurt (Wijchen/Nijmegen) en misschien webshops met goede (niet al te dure) producten?
Groeten, Rik