Goedenavond Allen,
Na een maand of 4 meegelezen te hebben op dit forum leek het me wel zo beleefd om mij dan eindelijk te regristreren.
Ik ben Henk, 29 jaar en werkzaam als consultant voor een van de grote computer leveranciers verders ben ik woonzaam in een dorpje aan de kust waar het modebeeld van afgelopen zomer voornamelijk bestond uit birkenstocks, spijkerbroek met veelste grote stiksels en een Ed hardy T-shirt.
Gezien het modebeeld bovenstaand werd mijn kledingdracht door vrienden en omstanders altijd als netjes omschreven en krijg je al snel de vraag waarom je met overhemd en jasje in de kroeg staat, het zal altijd wel aan mij gelegen hebben dacht ik tot ik dit forum ontdekte
Zoals met elk voordeel kwam toen ook het nadeel want voorheen was ik altijd tevreden met mijn huidige RTW pakken van Boss maar na een tijdje hier gelezen te hebben en foto's gezien te hebben merk ik toch dat het allemaal een stuk beter kan.
Sinds kort ben ik weer werkzaam in de buitendienst en moest mijn pakken collectie weer uitgebreid worden, na alle info hier gelezen te hebben ben ik dus voor mijn eerste MTM pak gegaan naar SuSu om met de "quote" actie er gratis 2 maat shirts bij te krijgen maar daar zal ik dit topic niet verder mee bevuilen.
Zo intro is iets langer geworden dan gepland maar er kan mij niet verweten worden dat ik mij niet goed voorstel.
Groeten,
Henk