Auteur Topic: Spekzolen  (18219 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Spekzolen
Reactie #30 Gepost op: 30 maart 2006 - 12:29:19
onder veel tods zit ook een rubberen zool, dat vind ik wel acceptabel, is een mooie schoen

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Spekzolen
Reactie #31 Gepost op: 30 maart 2006 - 19:37:17
Citaat van: "Bond, James Bond"
Zo ook militaire uniformen. Passen meestal niet omdat ze voor elk lichaamstype geschikt moeten zijn.

Mijn vader liet zijn uniform (40 jaar beroepsmilitair) altijd aanpassen: tailleren, innemen, broek iets korter met daaronder (helaas) standaard dienstschoeisel van Van Lier.  Meen me wel te herinneren dat ze wat spits
waren.  Dat scheelt dan weer.
Officieren in het Britse leger kunnen hun uniform bespoke laten maken :P
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Jason

• Gast
Spekzolen
Reactie #32 Gepost op: 31 maart 2006 - 00:03:15
Als je je bij de marine academie aanmeldt krijg je een maatuniform, vriendje van mij moest naar den haag om te worden opgemeten. Verder is het echt een schande dat de hoogste Nederlandse militair er zo bijloopt:
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/26511128/

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Spekzolen
Reactie #33 Gepost op: 31 maart 2006 - 00:15:03
Hij kijkt altijd alsof hij moet schijten maar zijn uniform valt toch wel mee op die foto. Heb erger gezien.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Jason

• Gast
Spekzolen
Reactie #34 Gepost op: 31 maart 2006 - 00:17:15
Je ziet het niet echt op de foto maar als hij bewoog was het erg, erg, lelijk. Je zou zeggen dat hem wel wat moet opvallen aan zijn britse collega's.