Auteur Topic: Sutor Mantellassi maatvoering?  (3482 keer gelezen)

Aaron

  • Gast
Sutor Mantellassi maatvoering?
Gepost op: 19 maart 2006 – 18:23:23
Ik vroeg me af of er mensen bekend zijn met de maatvoering van dit merk? Zelf heb ik 10.5 van Santoni in combinatie met een hoge wreef.

Deze schoen heeft een hoge wreef en is maat 11.5:

http://www.virtualclotheshorse.com/index.php?page=shop/flypage&product_id=186538&attribute=Size&att_value=11.5

Als dit merk er een reguliere maatvoering op na zou houden, dan zou hij moeten passen.

Wat vinden jullie btw van deze schoen voor semi-casual gebruik?

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Re: Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2006 – 19:55:04
Citaat van: "thmeky"
Ik vroeg me af of er mensen bekend zijn met de maatvoering van dit merk? Zelf heb ik 10.5 van Santoni in combinatie met een hoge wreef.

Deze schoen heeft een hoge wreef en is maat 11.5:

http://www.virtualclotheshorse.com/index.php?page=shop/flypage&product_id=186538&attribute=Size&att_value=11.5

Als dit merk er een reguliere maatvoering op na zou houden, dan zou hij moeten passen.

Wat vinden jullie btw van deze schoen voor semi-casual gebruik?


Mijn Sutor monkstraps zijn maatje 7, zelfde als mijn Santoni's. Dus wellicht wordt 11,5 te groot. Ik zou deze schoen ook absoluut niet via internet bestellen voor 400$, zoiets zou ik echt eerst aan mijn voet willen hebben gehad voordat ik mijn CC trek.

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Re: Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2006 – 20:59:43
Citaat van: "f430"
Citaat van: "thmeky"
Ik vroeg me af of er mensen bekend zijn met de maatvoering van dit merk? Zelf heb ik 10.5 van Santoni in combinatie met een hoge wreef.

Deze schoen heeft een hoge wreef en is maat 11.5:

http://www.virtualclotheshorse.com/index.php?page=shop/flypage&product_id=186538&attribute=Size&att_value=11.5

Als dit merk er een reguliere maatvoering op na zou houden, dan zou hij moeten passen.

Wat vinden jullie btw van deze schoen voor semi-casual gebruik?


Mijn Sutor monkstraps zijn maatje 7, zelfde als mijn Santoni's. Dus wellicht wordt 11,5 te groot. Ik zou deze schoen ook absoluut niet via internet bestellen voor 400$, zoiets zou ik echt eerst aan mijn voet willen hebben gehad voordat ik mijn CC trek.
VCH gebruikt Amerikaanse maten, Santoni Britse. Dus als de werkelijke maatvoering hetzelfde is (en Sutors niet veel groter "vallen") zou het moeten gaan. De vraag is of dit ook het geval is.
esus saves, George Nelson withdraws!

Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Re: Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2006 – 23:53:19
Sutor M. heeft inderdaad vrijwel dezelfde pasvorm als Santoni, maar dat zegt verder weinig. Op zich kun je zonder probleem bij Virtualclotheshorse bestellen, Lance hanteert een vrij soepele returnpolicy. Houd met dit bedrag wel rekening met invoerrechten.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Re: Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2006 – 00:03:18
Citaat van: "Miles"
Houd met dit bedrag wel rekening met invoerrechten.


Je kunt het beter zien als Gift van Lance naar jou dan heeft de douane het ook weer minder druk  :lol:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2006 – 02:13:49
Wat een gruwelijk lelijke schoenen...

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2006 – 11:46:04
Citaat van: "Bonne"
Wat een gruwelijk lelijke schoenen...


Ik vind ze ook niet echt fantastisch. Tenzij je er echt mee gaat bowlen, da's dan wel weer stoer!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2006 – 18:05:56
Citaat van: "Merlino"
Citaat van: "Bonne"
Wat een gruwelijk lelijke schoenen...


Ik vind ze ook niet echt fantastisch. Tenzij je er echt mee gaat bowlen, da's dan wel weer stoer!

Daar heb ik al een paar schoenen voor 'geleend' bij de plaatselijke bowling :P

Napoleon

  • Gast
Sutor Mantellassi maatvoering?
Reactie #8 Gepost op: 20 maart 2006 – 18:26:11
Citaat van: "Bonne"
Wat een gruwelijk lelijke schoenen...

wilde ik net zeggen