Auteur Topic: De Zomerschoen  (248097 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: De Zomerschoen
Reactie #810 Gepost op: 06 juni 2011 - 20:28:21
Vanmiddag op loaferjacht geweest in Den Haag. Eerst bij De Bijenkorf gekeken naar een heel aardig schoentje van huismerk Alveare. Nu voor 69 euro in de opruiming, in diverse kleuren suède met het vetertje op de neus. Vervolgens bij Manfield (!) voor 89 euro ook een aardig uitziend schoentje gezien en gepast. Ditmaal helemaal zonder vetertjes, klassieke Tod's model.
Twijfel nog of ik maar gelijk geld moet uitgeven en een paar donkergroen suède Tod's zal kopen, of meerdere paren van bovenstaande merken...

Doe er in iedergeval jullie voordeel mee!

Die van De Bijenkorf zien er wel aardig uit maar geen bolletjes op de zool geloof ik, alleen zo'n rubber lap.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #811 Gepost op: 06 juni 2011 - 21:17:20
Die van De Bijenkorf zien er wel aardig uit maar geen bolletjes op de zool geloof ik, alleen zo'n rubber lap.

Heb ze ook gezien. Om die reden niet genomen.

Mediaman

• Gast
Reactie #812 Gepost op: 06 juni 2011 - 21:55:52
Vanmiddag op loaferjacht geweest in Den Haag. Eerst bij De Bijenkorf gekeken naar een heel aardig schoentje van huismerk Alveare. Nu voor 69 euro in de opruiming, in diverse kleuren suède met het vetertje op de neus. Vervolgens bij Manfield (!) voor 89 euro ook een aardig uitziend schoentje gezien en gepast. Ditmaal helemaal zonder vetertjes, klassieke Tod's model.
Twijfel nog of ik maar gelijk geld moet uitgeven en een paar donkergroen suède Tod's zal kopen, of meerdere paren van bovenstaande merken...

Doe er in iedergeval jullie voordeel mee!

Bogart poste pas dat de Society Shop twee paar Carshoes voor € 99,- had. Van het weekend liep ik langs de Society Shop in Maastricht en zag ook daar een aanbod van twee paar schoenen voor € 99,- in de etalage. Niet binnen gekeken verder, genoeg schoenen op het moment.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #813 Gepost op: 06 juni 2011 - 21:59:58
Twee voor 99? Dan ga ik morgen direct langs.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mediaman

• Gast
Reactie #814 Gepost op: 06 juni 2011 - 22:01:01
Twee voor 99? Dan ga ik morgen direct langs.

Voor de duidelijkheid ik heb alleen een algemeen aanbod gezien van twee paar voor € 99,-

Bogart gaf aan dat het ook voor Carshoes van toepassing was.

Succes!

Charlie

• Gast
Reactie #815 Gepost op: 06 juni 2011 - 22:03:46
Dan heb ik bij deze nog nooit mooie Sebago's gezien. Alleen maar ouwe-lullen-schoenen (of hoe je dat ook moet schrijven).

Ik zal morgen even een plaatje posten, ik vind het erg meevallen.

SjoerdK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #816 Gepost op: 06 juni 2011 - 22:35:01
De Carshoe actie van de Society Shop is €199,- voor twee paar Car Shoes.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #817 Gepost op: 06 juni 2011 - 22:44:34
De Carshoe actie van de Society Shop is €199,- voor twee paar Car Shoes.

Dan koop ik liever iets anders. Dankje in ieder geval Sjoerd!

Mediaman

• Gast
Reactie #818 Gepost op: 07 juni 2011 - 07:17:48
Excuses voor de dode mus, dan heb ik niet goed gelezen.

Overigens nog steeds een aantrekkelijke prijs toch?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #819 Gepost op: 07 juni 2011 - 08:28:21
Nog steeds best aardig inderdaad. Geen idee hoe lang je met een paar doet, though.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #820 Gepost op: 07 juni 2011 - 08:35:31
MMorley just say no.  :mrgreen:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #821 Gepost op: 07 juni 2011 - 08:38:17
Ik heb naar mijn gevoel zowel de high-end als de low-end oplossing geprobeerd. De nopjes onder de loafers van Tod's slijten als een idioot weg en de loafers van de Suitsupply vorig jaar blijken een zool van karton te hebben die door de midden breekt na een paar dagen lopen in combinatie met een regenbui.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #822 Gepost op: 07 juni 2011 - 08:42:48
Ik heb nu al twee seizoenen Car Shoes aan echt helemaal goed nog. Weinig slijtage aan nopjes en lopen nog steeds top.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #823 Gepost op: 07 juni 2011 - 08:42:56
MMorley just say no.  :mrgreen:

Jij hebt ze ook coureur!

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #824 Gepost op: 07 juni 2011 - 08:52:41
Ik heb nu al twee seizoenen Car Shoes aan echt helemaal goed nog. Weinig slijtage aan nopjes en lopen nog steeds top.

1 of 2 jaar, weet het eigenlijk niet maar zijn nog zo goed als nieuw en draag ze vrij regelmatig en heb ze niet gespaard, hebben in de Friese meren gezwommen en dat soort dingen.