Auteur Topic: De Zomerschoen  (248109 keer gelezen)

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: De Zomerschoen
Reactie #780 Gepost op: 11 april 2011 - 00:07:29
Tsja...

I'm a poet
And I know it

Ik heb ze ook, en ik ben geeneens geen neegor!

Ironie is dat als je ze draagt je alleen maar komplimenten krijgt van mensen waarvan je die nu juist niet wilt. Kortom: clownsschienen.

(Ik draag ze –soms– onder een blauw/roze gestreept seersucker pak, dus dan kan het, want seersucker vind men hier al over the top,–en dan ben ik nog mar net met klimmen begónnen– 'Ik was toch al strafbaar, mode-agent! Roze sokken zijn toch niet verboden asteblief?)

Gebruik jij af en toe wat?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #781 Gepost op: 11 april 2011 - 00:09:48
Alles mag hier. En niets moet, zeker roze sokken niet.

Bij matadores vanzelfsprekend... voorts zou ik het niet doen.
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #782 Gepost op: 11 april 2011 - 00:10:42
Gebruik jij af en toe wat?

Vaak en veel. Wat?
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #783 Gepost op: 11 april 2011 - 11:53:40
Sutor Mantellassi zomer loafer:

Zelf heb ik mijn JL en GS lederen- plus PC suede loafers uit het archief gehaald en in de to use kast gehangen inclusief bijpassende sokken.
Laatst bewerkt op: 11 april 2011 - 13:56:23 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

The Gent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #784 Gepost op: 11 april 2011 - 12:41:28
Dit weekend weer eens de blauwe Bally's uit de kast gehaald  :P. Lopen het lekkerst van de verschillende merken mocassins die ik heb. Misschien dit jaar nog maar een suede paar erbij kopen..

mattijs

• Bekijk profiel
Reactie #785 Gepost op: 15 april 2011 - 12:25:30
Heren,

Aangezien ik weinig tijd (het welbekende excuus) heb stel ik hier mijn vraag over een adres dat ik zoek m.b.t. tassel loafers/loafers oftewel een fraaie zomer schoen.

Een tijd geleden heb ik de schoentjes van Menco gehad en die zaten als gegoten, niet meer zulke fijne schoentjes gehad! weten jullie op dit forum een mooi adres voor suède instap schoentjes?

Alvast bedankt!

Gr. Mattijs

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #786 Gepost op: 15 april 2011 - 12:32:21
Heren,

Aangezien ik weinig tijd (het welbekende excuus) heb stel ik hier mijn vraag over een adres dat ik zoek m.b.t. tassel loafers/loafers oftewel een fraaie zomer schoen.

Een tijd geleden heb ik de schoentjes van Menco gehad en die zaten als gegoten, niet meer zulke fijne schoentjes gehad! weten jullie op dit forum een mooi adres voor suède instap schoentjes?

Alvast bedankt!

Gr. Mattijs

Op de site van Vousten Mode staan twee mooie Santoni tassel loafers. http://www.voustenmode.nl/shop/240_commerce_browseshop_detail_157-Santoni+Pim.html en een http://www.voustenmode.nl/shop/240_commerce_browseshop_detail_156-Santoni+Winston.html voor 360 euro. Bij Oger verkopen ze ook tassel loafers, die kosten iets meer.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #787 Gepost op: 15 april 2011 - 12:36:13
Heren,

Alvast bedankt!

Gr. Mattijs

Ik heb de mijne bij Vousten vandaan.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #788 Gepost op: 18 april 2011 - 14:09:08
De temperaturen lopen weer op; hoogste tijd de SF {penny}loafers uit de kast te halen of aan te schaffen:
http://blog.leffot.com/category/footwear/gaziano-girling/
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #789 Gepost op: 27 april 2011 - 12:22:16
Via een google-advertentie: klik

Zal niet veel soeps zijn voor dat geld maar dit soort schoentjes mol ik toch na 2 maanden er op te hebben gelopen.

Mediaman

• Gast
Reactie #790 Gepost op: 27 april 2011 - 12:40:18
Op deze foto zien ze er best goed uit.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #791 Gepost op: 27 april 2011 - 12:58:32
Op deze foto zien ze er best goed uit.

Vandaar dat ik het toch overweeg, even kijken of ik in een winkel zoiets kan vinden, anders bestel ik ze wel.

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #792 Gepost op: 27 april 2011 - 12:59:08
Indeed, ik bestel liever deze dan een paar Tods voor 2,5 x de prijs.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #793 Gepost op: 06 juni 2011 - 09:57:44
Ik zat te denken aan een paar bootschoenen. Timberland heeft dit seizoen een paar hippe kleuren suede. Vriendinnetje vond het niets, want ik had immers geen boot, maar ik vind ze er best goed uit zien. Kosten nog weinig ook. Ideaal voor de vakantie in Aruba denk ik.

Charlie

• Gast
Reactie #794 Gepost op: 06 juni 2011 - 11:59:58
Sebago, MMorley.

www.spartoo.nl