Auteur Topic: Magnanni  (607014 keer gelezen)

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #435 Gepost op: 31 juli 2008 - 13:02:30
=D>

Daar word ik erg vrolijk van. heb nu al zin in morgen......en nee, ik ga niet voor de bootjes.  :wink:

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #436 Gepost op: 31 juli 2008 - 13:07:27
Net ook eens even op de website gekeken, na de vakantie maar eens een suede monk aanschaffen denk ik..

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #437 Gepost op: 31 juli 2008 - 15:25:55
Citaat van: "Timothy"
Ik heb net de nieuwe collectie van Magnanni gezien bij Zwartjes in het winkelcentrum Groot Gelderlandplein in Buitenveldert...
Heel erg fraai. Lage suede monkstraps, ankle boots met monkstrap en lage en hoge veterschoenen. In zwart (!), bruin en camel.
Mooi spits, wel wederom een rubber plakje onder de zool.
Prijzen varieerden van 199 tot 209, erg net geprijst en er zal dan ook zeker een paar in mijn collectie moeten komen in het najaar ;)

hebben ze de opanca er nog steeds op zitten of is die deze keer weggelaten?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #438 Gepost op: 31 juli 2008 - 16:30:56
Verschilt per model.

Zie ook www.zwartjes.nl .
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #439 Gepost op: 02 augustus 2008 - 22:05:51
Hierbij mijn nieuwe aanwinst. Wilde eigenlijk wachten totdat ik beter licht zou hebben voor de foto's maar kon niet wachten.

Gekocht bij Zwartjes, kan niet anders zeggen dan top service. Goed geholpen en goed advies.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #440 Gepost op: 02 augustus 2008 - 22:22:34
Mooie schoen fibonacci, apart ook hoe het leer van de bovenkant doorloopt aan de zijkant naar voren  :D

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #441 Gepost op: 02 augustus 2008 - 22:43:12
:lol:  

Ik kom er net achter dat ik ook een paar Magnanni schoenen heb. Een dubbele monk. Gekocht in 2005 bij Ad Heijne. Ryan Cornell oid staat in de schoen, maar op de gesp staat Magnanni en de doos is identiek aan de hierboven afgebeelde doos. Wie had dat gedacht...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #442 Gepost op: 02 augustus 2008 - 22:47:30
Citaat van: "Daedalus"

Ik kom er net achter dat ik ook een paar Magnanni schoenen heb. Een dubbele monk. Gekocht in 2005 bij Ad Heijne. Ryan Cornell oid staat in de schoen, maar op de gesp staat Magnanni en de doos is identiek aan de hierboven afgebeelde doos. Wie had dat gedacht...

Nou hup.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #443 Gepost op: 02 augustus 2008 - 22:56:47
Citaat van: "Carwo"

Nou hup.

Mwah, laten we zeggen dat de schoenen een bijzonder patina hebben, dat ik zorgvuldig heb aangebracht met behulp van veel bier, glas en andere onbestemde stoffen die vaak op de vloer van niet al te sjieke uitgaansgelegenheden te vinden zijn.

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #444 Gepost op: 02 augustus 2008 - 23:01:00
Citaat van: "Carwo"

Nou hup.

Mwah, laten we zeggen dat de schoenen een bijzonder patina hebben, dat ik zorgvuldig heb aangebracht met behulp van veel bier, glas en andere onbestemde stoffen die vaak op de vloer van niet al te sjieke uitgaansgelegenheden te vinden zijn.

Wellicht is bovenstaand betoog juist wel een reden dat de schoen kan winnen. :wink:

nebregseti

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Magnanni
Reactie #445 Gepost op: 11 augustus 2008 - 12:30:58
Hierbij mijn nieuwe aanwinst. Wilde eigenlijk wachten totdat ik beter licht zou hebben voor de foto's maar kon niet wachten.

Gekocht bij Zwartjes, kan niet anders zeggen dan top service. Goed geholpen en goed advies.

Heb je er al een riem bij kunnen vinden, lijkt me een moeilijke kleur.

RuMouR

• Gebruiker
  • Consider the sarcasm sign to be there - 24/7
    • Bekijk profiel
Reactie #446 Gepost op: 11 augustus 2008 - 12:58:33
Nou hup.

Is er ook nog een bijbehorende riem bij? :)
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

fibonacci

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #447 Gepost op: 11 augustus 2008 - 18:01:09
Heb je er al een riem bij kunnen vinden, lijkt me een moeilijke kleur.
nee nog niet, al wel even gezocht, maar ik denk dat ik terug naar amsterdam moet.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #448 Gepost op: 04 september 2008 - 22:40:46
Heb twee paar C&J in mijn bezit. Durf ze niet aan te doen naar mijn werk. Sta voor de klas. Wil wel een wat elegantere schoen, voor wat minder centjes. Heb dus gekeken naar Magnanni. De leerzolen zijn niet dik. verkoopster gaf al aan, om t.z.t. rubberen zooltjes onder de zolen te laten zetten. Is dat een oplossing? Het zou het karakter van de schoen niet "schaden".
Of raden jullie mij de schoen meteen af.

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #449 Gepost op: 04 september 2008 - 22:46:36
Waarom durf je de C&J niet aandoen voor een klas. De leerlingen gaan je toch niet zo toetakelen mag ik hopen voor jou. Als je nu bouwvakker was dan zou ik nog zeggen maar leeraar is toch niet een "vuil" beroep.