Auteur Topic: Bally  (10393 keer gelezen)

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Bally
Reactie #30 Gepost op: 12 januari 2025 - 19:34:30
Na 15 jaar een mega kick…. Vandaag in roermond nog eens de bally winkel bezocht. Aardige schoenen in de outlet sale voor ca 300-350 voor een paar good year gestikt. Normaal boven de 1000 wat nergens op slaat.

De winkel zit naast de prada store waar ook de nodige church schoenen staan. Die vond ik vergelijkbaar qua kwaliteit, maar iets duurder.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #31 Gepost op: 12 januari 2025 - 21:43:39
Na 15 jaar een mega kick…. Vandaag in roermond nog eens de bally winkel bezocht. Aardige schoenen in de outlet sale voor ca 300-350 voor een paar good year gestikt. Normaal boven de 1000 wat nergens op slaat.

De winkel zit naast de prada store waar ook de nodige church schoenen staan. Die vond ik vergelijkbaar qua kwaliteit, maar iets duurder.
Gekocht? Ben benieuwd hoe ze zich verhouden tot cj

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 13 januari 2025 - 08:02:06
Nee,  ik sta helaas op rantsoen nadat ik recent een paar c&j conistons heb gekocht.  Wel lang getwijfeld ;-). Kwaliteit leek me boven c&j benchgrade, maar geen handgrade kwaliteit. Bally heeft een beetje montblanc-vibe.  Luxe, design, te duur.

Mijn vriendin heeft wel een paar nette schoenen en een paar sneakers gekocht. Voor vrouwen is het sowieso lastig om kwaliteitschoenen te kopen.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #33 Gepost op: 13 januari 2025 - 10:32:29
Nee,  ik sta helaas op rantsoen nadat ik recent een paar c&j conistons heb gekocht.  Wel lang getwijfeld ;-). Kwaliteit leek me boven c&j benchgrade, maar geen handgrade kwaliteit. Bally heeft een beetje montblanc-vibe.  Luxe, design, te duur.

Mijn vriendin heeft wel een paar nette schoenen en een paar sneakers gekocht. Voor vrouwen is het sowieso lastig om kwaliteitschoenen te kopen.
Herkenbaar, ik koop aankomende tijd ook even niets.
Helder verhaal, als ik op hun website kijk denk ik hetzelfde, Church's is ook steeds meer die kant op aan het gaan sinds de overname door Prada.
Dus niet gek dat die winkels naast elkaar zitten.

The Hand verkocht een paar jaar geleden hoogwaardige dames schoenen van Edward Green en dito merken maar dat liep voor geen meter want dames willen graag een exacte match qua kleur met hun outfits. Dus de dames markt voor kwaliteitsschoenen is erg concurrerend en erg klein.