Auteur Topic: Brits of Italiaans?  (19551 keer gelezen)

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #15 Gepost op: 01 februari 2006 – 14:13:41
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "ruby tuesday"
klopt, prosum zit op een behoorlijk prijsniveau... wel heel heel mooi, geweldige kleuren ook altijd..

Dramaruit is goedkoop, en ziet er goedkoop uit..


Dramaruit is echt drama. Veel mensen noemen het tegenwoordig ' hooligan' etc (niet door mij), dat zegt al voldoende (en het zegt ook voldoende over die mensen, maar dat terzijde...)


zag laatst gewoon goedkope hooded sweaters met de burberry ruit in de voering, er stond iets van AFCA of AFFA op ofzo meende ik.. t zag er niet uit, en ik betwijfel ook of het legaal is - ivm plagiaat -, ik zie ze wel eens op vooral lonsdale types !
  :cry:  :cry:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Philanthropist

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #16 Gepost op: 01 februari 2006 – 23:35:50
Burberry is natuurlijk niet het enige Britse merk! Kijk eens naar Chester Barrie, Anderson & Sheppard, Huntsman, Couch & Hoskin etc.
Ik vind het wel jammer de Britse Savile Row tailors maar 1/10e van de aandacht van de grote Italianen krijgen in Nederland, terwijl het vakmanschap zeker net zo goed is.

Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat je meer Borrelli dan Brits in mijn kast zult vinden, maar de jasjes die ik heb van bijvoorbeeld Chester Barrie zijn echt van top kwaliteit.

En de echte dandy draagt natuurlijk Britse kleding ;).

Overigens hebben ze bij Oger over het algemeen alleen maar Italiaans.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #17 Gepost op: 01 februari 2006 – 23:39:27
Daarom het enigste dat ze hebben is een enkel pak van Burberry.Voor brits moeten we echt in londen zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #18 Gepost op: 01 februari 2006 – 23:42:08
Italiano per favore

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #19 Gepost op: 01 februari 2006 – 23:45:19
Citaat van: "Philanthropist"

Overigens hebben ze bij Oger over het algemeen bijna alleen maar Italiaans.


Ik houd wel van een beetje een woordje over de grens ;)

Ben het wel met je eens; heeft niets met kwaliteit te maken. Italianen zien gewoon het grote geld meer liggen. hoorde gister nog een mooi verhaal over de bijna ondergang van Barba.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #20 Gepost op: 01 februari 2006 – 23:45:50
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Philanthropist"

Overigens hebben ze bij Oger over het algemeen bijna alleen maar Italiaans.


Ik houd wel van een beetje een woordje over de grens ;)

Ben het wel met je eens; heeft niets met kwaliteit te maken. Italianen zien gewoon het grote geld meer liggen. hoorde gister nog een mooi verhaal over de bijna ondergang van Barba.


He wat toevallig ik hoorde vanmiddag een of ander verhaal over Barba.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #21 Gepost op: 01 februari 2006 – 23:48:35
Ik ben er nog niet helemaal uit, het gevoel wat ik krijg als ik ze vergelijk is ruwweg dat Italiaans makkelijker mooi te vinden is dan Brits. Die laatste vraagt imo toch om een stukje understanding ofzo. Ik probeer nu niet een interessante term in de ring te gooien maar zo voel ik dat nu eenmaal.
Ik denk dat als je menig onwetend modeschaap de keuze voorlegt tussen een paar C&J schoenen en een paar Santoni's dat de meesten voor de santoni's zullen gaan bijvoorbeeld. Misschien is dat hier overigens ook wel zo.
Maar wat het misschien wel is ik denk dat als je bepaalde britse dingen eenmaal waardeert dat de waardering dan zeker minstens zo groot zal zijn. Maar then again, ik praat nou niet bepaald uit ervaring ofzo. :)
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #22 Gepost op: 02 februari 2006 – 00:02:57
Brits is gewoon mooi of je nu traditioneel brits neemt of de nieuwe britten.Ook hier kunnen santoni's onder gedragen worden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #23 Gepost op: 02 februari 2006 – 02:09:07
Citaat van: "gusto napolitano"
Brits is gewoon mooi of je nu traditioneel brits neemt of de nieuwe britten.Ook hier kunnen santoni's onder gedragen worden.


nieuwe britten?
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #24 Gepost op: 02 februari 2006 – 08:23:01
Citaat van: "Jest_one"
zag laatst gewoon goedkope hooded sweaters met de burberry ruit in de voering, er stond iets van AFFA op ofzo meende ik.. t zag er niet uit, en ik betwijfel ook of het legaal is - ivm plagiaat -, ik zie ze wel eens op vooral lonsdale types !
:cry:  :cry:

Als de Hells Angels ook al met Burberry gaan lopen...  :roll:

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #25 Gepost op: 02 februari 2006 – 10:00:09
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Jest_one"
zag laatst gewoon goedkope hooded sweaters met de burberry ruit in de voering, er stond iets van AFFA op ofzo meende ik.. t zag er niet uit, en ik betwijfel ook of het legaal is - ivm plagiaat -, ik zie ze wel eens op vooral lonsdale types !
:cry:  :cry:

Als de Hells Angels ook al met Burberry gaan lopen...  :roll:


AFCA = Amsterdam Football Club Ajax............

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #26 Gepost op: 02 februari 2006 – 10:02:27
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Jest_one"
zag laatst gewoon goedkope hooded sweaters met de burberry ruit in de voering, er stond iets van AFFA op ofzo meende ik.. t zag er niet uit, en ik betwijfel ook of het legaal is - ivm plagiaat -, ik zie ze wel eens op vooral lonsdale types !
:cry:  :cry:

Als de Hells Angels ook al met Burberry gaan lopen...  :roll:


AFCA = Amsterdam Football Club Ajax............


Dankje voor de verheldering, nou berg ik mijn sjaal al helemaal op. :cry:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #27 Gepost op: 02 februari 2006 – 10:03:27
En AFFA is Angels Forever, Forever Angels... Dus ligt er net aan welke afkorting er stond ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #28 Gepost op: 02 februari 2006 – 10:04:17
Citaat van: "Peer Gynt"
En AFFA is Angels Forever, Forever Angels... Dus ligt er net aan welke afkorting er stond ;)


Hahah wat weten jullie daar allemaal veel van, ik zal er eens op letten volgende keer, maar gezien de typetjes ga ik voorlopig voor AFCA!  :P
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Brits of Italiaans?
Reactie #29 Gepost op: 02 februari 2006 – 10:07:04
Heb een oude cashmere Burberry van mijn pa (even oud als ik, want gekocht op mijn geboortedag, dus 23 jaar oud :shock: ) waar wel een paar gaten in zijn gevallen maar die ik altijd nog met heel veel plezier draag.

Ga dat echt niet niet dragen omdat er een paar kneusjes dat dragen. Dan is het hek gauw van de dam lijkt me. Daarnaast vind ik de ruit wel mooi.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'