Pfffft, vanavond weer een avondje lopen poetsen. Wat een gedoe is dat eigenlijk
Citaat van: "Huey"Pfffft, vanavond weer een avondje lopen poetsen. Wat een gedoe is dat eigenlijk Hoe was het? Ben erg benieuwd.. zijn er nog veel schoenen naar de knoppen gegaan?
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Huey"Pfffft, vanavond weer een avondje lopen poetsen. Wat een gedoe is dat eigenlijk Hoe was het? Ben erg benieuwd.. zijn er nog veel schoenen naar de knoppen gegaan? Nee hoor, heb al een keertje een masterclass gevolgd Dus was voor mij niet meer nodig, maar voelde me solitair en besloot ook maar 4 paar weer eens grondig aan te pakken. Kan ik zometeen meepraten met de degenen die bij Berlioz zijn geweest
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Huey"Pfffft, vanavond weer een avondje lopen poetsen. Wat een gedoe is dat eigenlijk Hoe was het? Ben erg benieuwd.. zijn er nog veel schoenen naar de knoppen gegaan? Nee hoor, heb al een keertje een masterclass gevolgd Dus was voor mij niet meer nodig, maar voelde me solitair en besloot ook maar 4 paar weer eens grondig aan te pakken. Kan ik zometeen meepraten met de degenen die bij Berlioz zijn geweest Zodra ik een paar fatsoenlijke schoenen heb ben ik ook van de partij.
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Huey"Pfffft, vanavond weer een avondje lopen poetsen. Wat een gedoe is dat eigenlijk Hoe was het? Ben erg benieuwd.. zijn er nog veel schoenen naar de knoppen gegaan? Nee hoor, heb al een keertje een masterclass gevolgd Dus was voor mij niet meer nodig, maar voelde me solitair en besloot ook maar 4 paar weer eens grondig aan te pakken. Kan ik zometeen meepraten met de degenen die bij Berlioz zijn geweest Zodra ik een paar fatsoenlijke schoenen heb ben ik ook van de partij.Ik zou eerder mijn geld uitgeven aan een paar goede schoenen dan aan een overhemd of pak. Schoenen gaan gewoon veel langer mee.
Het was erg gezellig hoor. Heb m'n 6140's een stuk lichter gemaakt (waren in de loop der tijd nogal donker geworden) en we zijn er allemaal achter gekomen dat we door de diverse schoenenwinkels erg getild worden met de prijs van onze potjes smeer!Toen we daarna in onze SF kleertjes naar de kroeg ernaast gingen waren we uiteraard het middelpunt van alle aandacht