Auteur Topic: Chicago  (3809 keer gelezen)

rodney

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Chicago
Gepost op: 20 januari 2006 – 13:47:10
Heren,

Ik ga in maart naar Chicago voor een beurs. Zijn er mensen die in Chicago een leuk en goed adresje hebben voor schoenen en kostuums??
ono innamorato!!!!

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Chicago
Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2006 – 13:48:06
Lees Style and the man van Allan Flusser daar staan een tiental adressen in.
Return to innocence...

Huey

• Gast
Chicago
Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2006 – 17:55:25
Chicago? Is dat niet waar Oxxford zit? Oxxford schijnt qua constructie helemaal de top te zijn en zich makkelijk te kunnen meten met Kiton/Brioni en dat soort merken. Ze hebben nu ook een redelijk nieuwe 'cut' die behoorlijk europees aandoet.

Misschien is dat wat?

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Chicago
Reactie #3 Gepost op: 26 november 2009 – 17:45:23
Zit voor werk heel binnenkort een flink aantal dagen in Chicago. Iemand nog aanbevelingen voor winkels, tourist traps, etc.? Hotel zit sowieso op Michigan Avenue oid wat de shopping street schijnt te zijn.

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4 Gepost op: 27 november 2009 – 11:17:15
restaurant: Heaven On Seven Cajun keuken. Als je van loeiheet houdt, dan kun je het daar nog een beetje heter krijgen. Op tafel staan flesjes met sauzen met tot de verbeelding sprekende namen als "Ass in the tub sauce" "Suicidal sauce" e.d , om een idee te geven van het heet-heid-gehalte.  :)
Stijl is zeer informeel, zeer redelijke prijzen.

Natuurlijk een overkill aan andere restaurants. Take your pick.

Tour over de Chicago river. Zeer toeristisch, maar gewoon leuk.

Even een tourtje pakken met de hop on hop off bus de eerste dag om je goed te orienteren.

's Avonds niet in de metro en op het verkeerde station uitstappen.  #-o  Redelijk gevaarlijk.  :shock:

Hancock tower geeft een mooier uitzicht dan Sears Tower, maar gewoon allebei doen.

Michigan Ave op en neer voor te winkelen. Watertower is wel aardig. Stijlvolle coffeshop voor de ingang.

En verder zoveel te doen.

Ik ben gek op Chicago. In vergelijking met NY is Chicago relaxter, mensen vriendelijker, minder hectisch.

Enjoy!

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5 Gepost op: 27 november 2009 – 15:03:09
Thanks voor de tips. Heb sowieso één vrij weekend, nog specifieke sf-waardige winkels aanwezig?

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #6 Gepost op: 27 november 2009 – 19:20:51
Dat weet ik niet. Ik ben er 2 keer geweest, maar heb niet naar SF winkels gezocht.

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Chicago
Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2014 – 20:20:26
In augustus voor mijn werk in Chicago, iemand van hier nog recent geweest, en interessante tips?
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Chicago
Reactie #8 Gepost op: 03 mei 2018 – 22:04:16
In augustus voor mijn werk in Chicago, iemand van hier nog recent geweest, en interessante tips?

Anyone? :)

Frits

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Chicago
Reactie #9 Gepost op: 04 mei 2018 – 08:21:44
Er vanuitgaande dat jullie bij Millennium Park zitten (?), de Riverwalk is aardig opgeknapt en daar is het gezellig. Als het weer goed is: biertje bij Tiny Tapp, eten bij de Roast Room, mooi terras aan de rivier. Anders Au Cheval ook aardig maar niet aan de rivier. Afzakkertje in de Trump Tower ;)

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Chicago
Reactie #10 Gepost op: 04 mei 2018 – 11:12:55
Volgens mij een minuut of 15 lopen richting het park. Bedankt voor de tips ik ga het opslaan.