Auteur Topic: [Schoenen - Onderhoud] Schoenspanners  (463613 keer gelezen)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Schoenspanners
Reactie #1125 Gepost op: 05 februari 2014 - 13:08:39
Erg tevreden met seeadler. Bevallen een stuk beter dan een aantal vd spanners uit de NLse webshops. Verzendkosten zijn imo verwaarloosbaar.

Zo op het oog wordt het model van Seeadler in veel webshops en winkels hier in NL ook verkocht, op een verschil in naamplaatje na.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1126 Gepost op: 05 februari 2014 - 13:23:09
Hier tevreden met Bexley. Had liever zo'n mooi knopje erop gehad, maar ze doen wat ze moeten doen.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

DMCN

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1127 Gepost op: 05 februari 2014 - 13:25:50

Zo op het oog wordt het model van Seeadler in veel webshops en winkels hier in NL ook verkocht, op een verschil in naamplaatje na.

Ja klopt, model verschilt ook niet, maar vering is voor mijn gevoel een stuk sterker en het product als geheel voelt veel degelijker aan dan bv. De spanners van een quality-shop, o.a. door minder speling

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1128 Gepost op: 05 februari 2014 - 13:42:34
Hier tevreden met Bexley. Had liever zo'n mooi knopje erop gehad, maar ze doen wat ze moeten doen.

Die kan je vrij eenvoudig zelf monteren. Even langs de bouwmarkt. Heb mijn spanners ook weleens van messingkleurige knopjes voorzien.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1129 Gepost op: 05 februari 2014 - 14:18:12
Eens. Daar ben ik alleen wat te lui voor.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1130 Gepost op: 05 februari 2014 - 20:58:50
Die kan je vrij eenvoudig zelf monteren. Even langs de bouwmarkt. Heb mijn spanners ook weleens van messingkleurige knopjes voorzien.

Hebben ze van die messingkleurige knoppen daarvoor bij de bouwmarkt ja? Interessant. Heb nu 3x messing en 1x zilver naast elkaar staan. De horror.

Edit: Thanks voor de tips nog. Ben even op het kantoor van Schoenspanner-winkel.nl geweest vandaag, en zij hadden spul dat m'n schoenen mooi vulde.
Laatst bewerkt op: 05 februari 2014 - 21:01:44 door Martijn

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1131 Gepost op: 05 februari 2014 - 21:04:11
Ja, verschillende vormen en maten zelfs bij Gamma.

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1132 Gepost op: 05 februari 2014 - 21:10:11
Sweet. Gelijk even halen morgen.

Michielus

• Bekijk profiel
Reactie #1133 Gepost op: 12 februari 2014 - 09:34:50
Gisteren 3 schoenspanner-setjes besteld op schoenspanners.nl. De kwaliteit lijkt dezelfde als van seeadler.de, maar inclusief verzendkosten iets van 12 euro goedkoper. Eindelijk goed spul in huis, na jaren met plastic Blokker-spannertjes te hebben gerommeld  X|

Ik laat wel weten hoe het loopt (en spant).

guest45

• Gast
Reactie #1134 Gepost op: 12 februari 2014 - 16:40:08
Ik ben benieuwd. (spannend) :X

Michielus

• Bekijk profiel
Reactie #1135 Gepost op: 23 februari 2014 - 13:56:56
De schoenspanners zijn al een weekje in huis, en tja... De schoenen zien er nu al beter uit! Die rare vouwen die door de bllkkrr-spanners waren veroorzaakt zijn weg :)

Binnenkort nog drie bestellen, zodat alle schoenen mooi blijven.

Wat betreft de maatvoering, ik heb maat 41 schoenspanners gekocht terwijl ik doorgaans schoenmaat 41,5 heb, en dat past prima. Mijn advies: heb je een halve Europese schoenmaat, rond dan af naar beneden, niet naar boven.

UC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1136 Gepost op: 23 februari 2014 - 17:07:58
Ik rond juist altijd naar boven af, om zeker te weten dat de schoen goed strak staat.

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1137 Gepost op: 23 februari 2014 - 17:43:46
Ja, verschillende vormen en maten zelfs bij Gamma.
pppfff wie wil nou zoiets op z'n spanners. ;)
Mijn knoppen worden op de draaibank gefreesd naar eigen specificatie...

dhelios

• Bekijk profiel
Reactie #1138 Gepost op: 11 maart 2014 - 01:00:42
Ik heb deze schoenen gekocht http://www.bootsshoes.nl/nl/herenschoenen/greve/greve-2414-cognac-suede/g66/p306539/ en vroeg me af welke schoenspanners ik moet kopen? Van welke website? Het is een beetje moeilijk te volgen, heb al even dit topic lopen door te spitten. Schoenen zijn maat 8.5. Oh! En ik heb nog nooit suede schoenen gehad, hoe zit het met verzorging? Zou graag alles in 1x willen kopen dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken :)

Waarom deze schoenen? Vind ze mooi, en het is maar voor max 2 dagen per week. Had ook Borgiolio en Santoni aan, maar het is voor mij iets teveel geld voor max 2 dagen per week. Vroeger zou ik het zeker wel gedaan hebben, was dagelijks dan nodig.

Tnx alvast :)
Laatst bewerkt op: 11 maart 2014 - 01:09:08 door dhelios

guest45

• Gast