Ik had laatst besloten om een nieuw pak te kopen bij Oger. De verkoper liet me enkele modellen zien en ik koos een mooi pak uit van Corneliani (1200 euro). Hij liet me verschillende maten passen en zei dat maat 46 mij het best paste, ik vertelde hem dat ik altijd 48 draag maar hij vond 46 het best.
Vervolgens liet ik het maar aan hem over omdat hij de zogenaamde ''expert'' was. Ik heb een week later mijn pak opgehaald met de benodigde aanpassingen van de ''personal advisor''
De broek zat te strak en ik heb het moeten uitrekken tot het maximum ( van 3 cm wijder naar 5cm wijder, groter kon niet meer), het jasje zit volgens de advisor goed maar ik vind hem veels te strak. Tot slot als ik het jasje aanheb is er een kleine bobbel te zien onder de kraag.
De advisor zegt dat het jasje mij goed zit, en dat ik het uit moet trekken als ik ga zitten, van plan ben iets te gaan tillen, of als ik me VETERS GA STRIKKEN!! Hij zegt dat het jasje dan kan scheuren, maar dit is volgens hem normaal.
Verder als ik ga zitten voel ik het jasje strak samenspannen om me rug, en ben dan ook bang dat het ieder moment kan scheuren.
Ik voel me ontzettend opgelicht door de verkoper.
Heeft iemand eerder zulke ervaringen gehad met oger en is het mogelijk om je geld terug te krijgen of desnoods een ander pak? Ik vind het erg zonde om mijn geld zo weg te gooien voor een pak dat ik nog niet eens heb kunnen dragen.