Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795756 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #360 Gepost op: 26 april 2007 - 06:41:43
Maak er even vrijdag 27 april van :) vandaag finetunen namelijk! En het is uiteraard Pantherella!!!

Overigens kunnen we de pakken pas vanaf de loop van volgende week doen omdat we nog steeds wachten op de laatste paspakken  :cry:  Stoffen zijn er grotendeels al wel!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Tim Raats

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #361 Gepost op: 26 april 2007 - 15:09:07
Net even het persbericht gelezen, klinkt erg goed!
Misschien ben ik een beetje laat maar toch nog ontzettend gefeliciteerd met deze stap. Ik kom zeker een keertje langs als ik die kant op ga.

Destyled

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #362 Gepost op: 26 april 2007 - 18:47:46
Citaat van: "Camiceria"
Maak er even vrijdag 27 april van :) vandaag finetunen namelijk! En het is uiteraard Pantherella!!!

Overigens kunnen we de pakken pas vanaf de loop van volgende week doen omdat we nog steeds wachten op de laatste paspakken  :cry:  Stoffen zijn er grotendeels al wel!

Volgend weekend naar Den Haag dus. Ben wel benieuwd naar de winkel en dan kan ik meteen weer wat nieuwe shirts laten aanmeten. :)

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #363 Gepost op: 27 april 2007 - 10:03:28
Citaat van: "Destyled"

Volgend weekend naar Den Haag dus. Ben wel benieuwd naar de winkel en dan kan ik meteen weer wat nieuwe shirts laten aanmeten. :)

Ik kom ook binnenkort eens kijken en wat bestellen.... success met de opening Menco!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #364 Gepost op: 27 april 2007 - 20:51:37

ga ik zeker binnenkort een kijkje nemen  :D
waar is de papestraat? is het op loopafstand van Pelger?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #365 Gepost op: 27 april 2007 - 21:12:20
Dat is dat zij straatje voor oger vanaf klijssen gezien.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #366 Gepost op: 27 april 2007 - 21:29:41
Citaat van: "gusto napolitano"
Dat is dat zij straatje voor oger vanaf klijssen gezien.

dankeje gusto, dan vind ik het wel

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #367 Gepost op: 27 april 2007 - 21:32:41
Je moet in ieder geval richting oger lopen het is dan het zij straatje links aan je hand.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #368 Gepost op: 27 april 2007 - 21:35:00
Ter hoogte van de Plaats is dat
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #369 Gepost op: 28 april 2007 - 13:45:22
Vanaf de plaats richting osjee lopen en dan zijstraatje links.

babyjoe

• Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #370 Gepost op: 07 mei 2007 - 10:55:30
Dit is zeer duidelijk, maar eh, welke zijn in België de place2B voor een 1e pak???

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #371 Gepost op: 07 mei 2007 - 11:38:39
waar in belgie zoek je?

Pom sedar S. Marela

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #372 Gepost op: 16 mei 2007 - 13:45:27
even een puntje on-topic voor de mensen die hun eerste pak gaan kopen: bij suit supply in batavia stad (lelystad) koop je voor 150 euro een pak, meestal is er in elke maat wel wat te vinden, en kun je het net als in alle andere filialen meteen laten vermaken. het zijn meestal wel de meer "modieuze" en uitgesproken pakken, omdat ze die aan het eind van het seizoen overhouden, maar als je een gedekte kleur of niet storend motief koopt kun je er de eerste tijd prima mee uit de voeten.
een bijkomend voordeel van dat je niet meteen het mooiste van het mooiste koopt is dat je je vanuit dat beginpunt kan orienteren naar een mooier of duurder pak. toen ik mijn eerste pak kocht wilde ik per se een zwarte, met drie knopen en een iets te grote çomfortabele' broek. na een goed jaar had ik door dat dit toch niet helemaal stijlvol was en heb een duurder pak laten maken, dit keer naar mijn vernieuwde inzichten en van dat pak heb ik nog steeds veel plezier.
tip: koop je je pak voor je werk, begin dan met een donkerblauwe, koop je het voor bruiloften, feesten en partijen, koop dan een antraciet grijze, daar kan je meer kanten mee op qua feestelijkheid/ingetogenheid. een felle das maakt het meteen feestelijk en met een zwarte das ben je de ideale begrafenisbezoeker.

babyjoe

• Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #373 Gepost op: 04 juni 2007 - 01:35:01
Citaat van: "ruby tuesday"
waar in belgie zoek je?

In Vlaanderen, zo groot is het niet  :D

Beau-Fort

• Bekijk profiel
Aanschaf van 1e Pak
Reactie #374 Gepost op: 27 juni 2007 - 23:37:41
Citaat van: "babyjoe"
Citaat van: "ruby tuesday"
waar in belgie zoek je?

In Vlaanderen, zo groot is het niet  :D

Vlaanderen is groter dan je denkt, maar in antwerpen zijn er een aantal fantastische zaken waar je MTM en RTW kunt aankopen, van normaal tot top of the bill. Je eerste pak kun je in antwerpen zeker slagen