Auteur Topic: Miljonair Guide 2006  (5322 keer gelezen)

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #15 Gepost op: 25 december 2005 – 23:37:05
Heb het boek inmiddels in mn kast staan. Aardig boek, eigenlijk een vereeuwigde versie van het blad, 50% reclame.

Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Vodka"
Echt zo'n boekje welke kanslozen op hun salontafel hebben liggen.


Idd voor losers, wij hebben altijd het blad miljardair op onze gouden salontafel liggen  8)


Is dit een directe aanval op mij als persoon? Ik vind hem namelijk wel grappig. Verschillende ooms van mij + mijn vader zijn wel degelijk geabonneerd op het blad en mogen zich daarnaast ook nog rekenen tot de groep personen welke het blad/boek betiteld. Dit wil echt nog niet zeggen dat wij een gouden salontafel hebben staan in onze woonkamer (toch, Napoleon?!), en al helemaal niet dat wij ons zo gedragen. Volgens mij ben je alles behalve kansloos wanneer je je tot die groep mag rekenen. En nee, wij zijn geen lotto winnaars, en ook geen staatloterij leden. Alles komt netjes voort uit een familie bedrijf dat in 1945 is opgericht door mijn grootvader. En waar mijn vader vandaag de dag nog onderdeel van uit maakt.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #16 Gepost op: 26 december 2005 – 00:10:06
O, gewoon een erfenis dus  :wink:
This, madame, is Versailles.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #17 Gepost op: 26 december 2005 – 00:28:20
Man, Vodka zit gewoon te stangen. Hoewel ik het wel met hem eens ben dat een blad als Miljonair iets voor de nouveaux riches is!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #18 Gepost op: 26 december 2005 – 01:21:04
Citaat van: "Niels"
Is dit een directe aanval op mij als persoon?


Haha makker je neemt het veel te letterlijk  :wink:

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #19 Gepost op: 26 december 2005 – 01:51:58
Hij bedoelt gewoon dat het een onzin blad is, denk dat de meeste dat hier wel vinden. Maar als je het leuk vind om te lezen wie houd je tegen?

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #20 Gepost op: 26 december 2005 – 13:59:04
Citaat van: "Merlino"
Man, Vodka zit gewoon te stangen. Hoewel ik het wel met hem eens ben dat een blad als Miljonair iets voor de nouveaux riches is!


Ghehe net als de Quote, als je dat blad wilt lezen, lees je dat toch lekker.. de krijgt er geen pak slaag voor  :lol:

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Miljonair Guide 2006
Reactie #21 Gepost op: 26 december 2005 – 14:52:46
Citaat van: "Niels"
Is dit een directe aanval op mij als persoon?


Geenszins Niels, geenszins.

Ken zat mensen (kommaarrr met die aanval ;) ) die dat blad puur als imago kopen en lezen.

Inhoudelijk vind ik het ook redelijk crappy, maar dat komt omdat het meer een grote advitorial is.

Enfin, het verkoopt en aangezien de markt altijd gelijk heeft ;)
Sailing, an expensive way to travel for free"