Auteur Topic: Overhemden van Angelo Galasso  (11373 keer gelezen)

Divo

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #15 Gepost op: 20 oktober 2004 – 18:16:22
Alhoewel ik de hemden van Signore Galasso erg mooi gesneden vind en de kwaliteit en details ook niks te wensen over laten....(om nogmaals terug te komen op het opengewerkte manchet), geef ik toch de voorkeur aan de eveneens flamboyante ontwerpen van Ozwald Boateng....het grote verschil zit hem in de patronen en dessins van de stoffen die altijd uitzinnig zijn....helaas niet in Nederland te koop, maar Savile Row biedt uitkomst....ik snap trouwens echt niet waarom Oger het niet aandurfde om deze vernieuwer in haar assortiment op te nemen.........
l draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #16 Gepost op: 28 oktober 2004 – 19:44:57
In het maandblad Italie wordt een artikel gewijd aan Galasso dit voor de geintreseerden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #17 Gepost op: 18 maart 2006 – 09:55:13
Meneer Galasso doet volgens mij tegenwoordig het label ''Billionaire's Italian couture''. Hij was laatst bij Richard Quest op CNN tijdens een uitzending over het rijke leven, daar gingen ze naar zijn winkel Billionaire's Italian couture. Waar deze zit weet ik niet ik denk ook in London, het was iniedergeval wel heel mooi spul wat hij verkocht. Richard Quest kocht er een schitterend pak, shirt en das de das was overgins sevenfold en strikte een hele mooie knoop. Ik heb er ook geen site van helaas.
Return to innocence...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2006 – 11:02:33
Citaat van: "TimMureau"
Meneer Galasso doet volgens mij tegenwoordig het label ''Billionaire's Italian couture''. Hij was laatst bij Richard Quest op CNN tijdens een uitzending over het rijke leven, daar gingen ze naar zijn winkel Billionaire's Italian couture. Waar deze zit weet ik niet ik denk ook in London, het was iniedergeval wel heel mooi spul wat hij verkocht. Richard Quest kocht er een schitterend pak, shirt en das de das was overgins sevenfold en strikte een hele mooie knoop. Ik heb er ook geen site van helaas.
Zie ook bovenin en druk op

www.interno8.net
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #19 Gepost op: 18 maart 2006 – 13:27:53
Citaat van: "TimMureau"
Meneer Galasso doet volgens mij tegenwoordig het label ''Billionaire's Italian couture''. Hij was laatst bij Richard Quest op CNN tijdens een uitzending over het rijke leven, daar gingen ze naar zijn winkel Billionaire's Italian couture. Waar deze zit weet ik niet ik denk ook in London, het was iniedergeval wel heel mooi spul wat hij verkocht. Richard Quest kocht er een schitterend pak, shirt en das de das was overgins sevenfold en strikte een hele mooie knoop. Ik heb er ook geen site van helaas.


Foei toch, Quest is geen Italiaan en zeker geen miljonair  :lol:
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #20 Gepost op: 22 augustus 2006 – 00:09:53
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "TimMureau"
Meneer Galasso doet volgens mij tegenwoordig het label ''Billionaire's Italian couture''. Hij was laatst bij Richard Quest op CNN tijdens een uitzending over het rijke leven, daar gingen ze naar zijn winkel Billionaire's Italian couture. Waar deze zit weet ik niet ik denk ook in London, het was iniedergeval wel heel mooi spul wat hij verkocht. Richard Quest kocht er een schitterend pak, shirt en das de das was overgins sevenfold en strikte een hele mooie knoop. Ik heb er ook geen site van helaas.
Zie ook bovenin en druk op

www.interno8.net
Heb er nog eens naar gekeken zitten wel leuke dingen tussen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #21 Gepost op: 22 augustus 2006 – 12:52:50
De foto's zien er mooi uit wat ze dragen.. ik alleen bijv de eerste de boord nogal hoog en dat lijkt me niet echt fijn dragen als je dat in combinatie met een jasje aanhebt en dan de boord tegen je kaak aan voelt
Tribula

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #22 Gepost op: 22 augustus 2006 – 13:07:36
Ziet er goed uit alleen die site is echt vervelend...
en hoe werkt dat zo'n 'horloge Manchette' ? draag je het horloge dan 'in' het Manchette ? lijkt mij niet zo fijn zitten...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Immanuel

  • Gast
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #23 Gepost op: 22 augustus 2006 – 13:12:41
vind t een beetje gedateerd.. doet een beetje denken aan voetballers die gekleed worden door een of andere mike de boer

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Overhemden van Angelo Galasso
Reactie #24 Gepost op: 22 augustus 2006 – 20:00:25
Citaat van: "Timothy"
Ziet er goed uit alleen die site is echt vervelend...
en hoe werkt dat zo'n 'horloge Manchette' ? draag je het horloge dan 'in' het Manchette ? lijkt mij niet zo fijn zitten...
Idd een vervelende site om te bekijken.Die horloge hemden vind ik maar niks.Zou daar echt niet in gaan lopen.Maar sommige hemden zien er wel leuk uit.Horloge draag je in het manchet zo te zien.
Support your local Mikey Fuoco chapter.