Tja misschien wordt bijv. de binnenvoering idd met de hand vastgestikt ipv geplakt (zo ook op andere plekken waar normaliter plakconstructies worden gebruikt), maar gebeurt de rest 'gewoon' machinaal. De mouwen wordt wellicht machinaal vastgenaaid, knoopsgaten worden machinaal genaaid, de (plastic) knopen machinaal vastgezet (geen hanepootsteek), de rits, etc. etc.
M.a.w. misschien alleen daar waar normaal plakconstructies worden gebruikt zit handwerk; de rest wordt zoals bij normale confectie machinaal verwerkt. Zo kunnen ze iig stellen dat er geen plakconstructies worden gebruikt.
Maargoed, ik kom hier aan de grenzen van mijn kennis op het gebied van pakconstructies; ik denk dat gusto bijv. hier meer over kan zeggen.
Wie weet komen hun full/half canvas pakken wel van hetzelfde atelier (Scuderi) als hun maatpakken; met het verschil dat ze op standaard confectiematen aangemeten zijn.
Wat ik ook vervelend vind is dat zo'n beetje elk antwoord van SuitS. een ander eerder antwoord wel ergens tegenspreekt. Eerst kon hun maatwerk volgens hun de vergelijking aan met bijv. Kiton, nu is het machinaal vervaardigd. Eerst is knopengulp mogelijk, dan weer niet. etc.