Auteur Topic: [SuitSupply] Nieuw maatwerk label  (72150 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[SuitSupply] Nieuw maatwerk label
Reactie #30 Gepost op: 22 oktober 2004 - 18:07:42
Zie net op de website van SuSu tussen de nieuwe collectie ook 1/2 canvas en full canvas pakken zitten... maw niet geplakt. Misschien dalijk even een kijkje nemen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:22:04
Nog even nagevraagd bij SuitSupply M'tricht: knopengulp hoort volgens hun weer niet tot de mogelijkheden. Heb meteen wat maatpakken die klaarhingen bekeken, maar ik was niet onder de indruk van de stoffen (maar dat kan ook aan de stoffenkeuzes van de eigenaren liggen) en de algehele afwerking (dunnetjes, hier en daar draadje uitstekend).

Ik mis dat stuk expertise bij SuitS., bijna alles wat ik vraag moet via via nagevraagd worden... ik zou hier denk ik niet met het volste vertrouwen een pak laten aanmeten, erop vertrouwend dat het perfect aan m'n wensen gaat voldoen en de adviseur (let op nuanceverschil met 'verkoper') mijn wensen perfect interpreteert.  :?

Maatpak aanmeten moet voor mij een eersteklas belevenis zijn waarin mijn wensen vertaald worden naar een perfect aangemeten stukje vakwerk, waar de adviseur/kleermaker ook echt z'n passie in steekt; en geen puur verkooptraject.

Ik denk dat ik maar verder zoek en ga kijken richting bijv. Caruso.

Huey

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:23:01
Citaat van: "Nexus"
Nog even nagevraagd bij SuitSupply M'tricht: knopengulp hoort volgens hun weer niet tot de mogelijkheden. Heb meteen wat maatpakken die klaarhingen bekeken, maar ik was niet onder de indruk van de stoffen (maar dat kan ook aan de stoffenkeuzes van de eigenaren liggen) en de algehele afwerking (dunnetjes, hier en daar draadje uitstekend).

Ik mis dat stuk expertise bij SuitS., bijna alles wat ik vraag moet via via nagevraagd worden... ik zou hier denk ik niet met het volste vertrouwen een pak laten aanmeten, erop vertrouwend dat het perfect aan m'n wensen gaat voldoen en de adviseur (let op nuanceverschil met 'verkoper') mijn wensen perfect interpreteert.  :?

Maatpak aanmeten moet voor mij een eersteklas belevenis zijn waarin mijn wensen vertaald worden naar een perfect aangemeten stukje vakwerk, waar de adviseur/kleermaker ook echt z'n passie in steekt; en geen puur verkooptraject.

Ik denk dat ik maar verder zoek en ga kijken richting bijv. Caruso.

Ook mijn reden om die zaak niet te 'vertrouwen' buiten dat ik de pakken niet mooi vond.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:48:16
to cut

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #34 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:51:44
hmm als ik dit weer lees ga ik ook maar weer verder zoeken.

ik ga morgen wel even heen om wat info te vragen en zelf even naar wat maatpakken te kijken.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:54:52
Citaat van: "postman"
hmm als ik dit weer lees ga ik ook maar weer verder zoeken.

ik ga morgen wel even heen om wat info te vragen en zelf even naar wat maatpakken te kijken.

Vooral doen, graag hoor ik ook jouw mening hierover.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #36 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:57:00
Overigens ken ik suitsupply allen van hun etalage als ik er eens voorbij loopt.Ben er zelf nooit binnen geweest dus weet niks van hun kleding.Wel dat ze grote partijen op kopen in het buitenland.Dit heb ik wel eens gelezen in ad-formatie.Heb zelf dus geen oordeel over genoemde.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #37 Gepost op: 28 oktober 2004 - 12:58:38
Citaat van: "gusto napolitano"
Overigens ken ik suitsupply allen van hun etalage als ik er eens voorbij loopt.Ben er zelf nooit binnen geweest dus weet niks van hun kleding.Wel dat ze grote partijen op kopen in het buitenland.Dit heb ik wel eens gelezen in ad-formatie.Heb zelf dus geen oordeel over genoemde.

Loop d'r anders 'n keer naar binnen, ben echt benieuwd naar je professionele mening :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #38 Gepost op: 28 oktober 2004 - 13:06:31
Ik kom er wel eens voorbij de winkel is een straat waar verder niet veel bijzonders is dus daar loop je niet zo gauw doorheen.Als ik er wel eens langs loop dan kijk ik wel eens naar binnen en kijk  hoe de verkopers er uit zien.Ze dragen hun eigen pakken zo te zien dus heb een klein beetje een indruk.Ze stralen wel het "ik heb er verstand van " air uit.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #39 Gepost op: 28 oktober 2004 - 13:27:49
ze zitten in de buurt van de pc hooft toch ? welke tram gaat daar heen ;)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #40 Gepost op: 28 oktober 2004 - 14:02:33
@Gusto: Je hebt het over de SuitSupply in Rotterdam, hoek Meent? Daar heeft een vriend van me gewerkt die wel erg veel oog voor mode had maar weinig verstand van pakken. Hij is inmiddels ontslagen maar dat was niet omdat zijn kennis van het product te laag was voor de standards van SuSu maar omdat hij altijd te laat kwam...

Ze mogen dus misschien wel uitstralen dat ze er verstand van hebben, maar trek je conclusies (zonder iedereen over één kam te scheren natuurlijk) :D
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #41 Gepost op: 28 oktober 2004 - 14:07:46
Ja dat is dan jammer voor hem.Overigens denk ik dat suitsupply met hun concept gewoon een produkt in de markt zetten met een prijs kwaliteit verhouding voor een bepaalde groep mensen die gewoon een pak zoeken en er toch up to date willen bij lopen en er niet te veel voor willen betalen.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #42 Gepost op: 28 oktober 2004 - 14:10:03
hoho rustig, dat ontslag was bij-informatie hoor ;)
ik wilde alleen even weten over welke SuSu jij sprak
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #43 Gepost op: 28 oktober 2004 - 14:20:28
Citaat van: "postman"
ze zitten in de buurt van de pc hooft toch ? welke tram gaat daar heen ;)
Volgens mij  in de van Baerlestraat maar weet dat niet zeker.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #44 Gepost op: 28 oktober 2004 - 14:21:55
Citaat van: "W1ZZ"
hoho rustig, dat ontslag was bij-informatie hoor ;)
ik wilde alleen even weten over welke SuSu jij sprak
Ik had het over rotterdam ze zitten wat achteraf maar dat geeft niks loop er wel eens voorbij als ik naar Plato ga om cd te kopen.