Ja Nex, doe jij dat even
Danny en ik zijn momenteel iig aan het overleggen, het zal volgend jaar februari op een zaterdagavond worden. Details volgen!Hij zal wel wat 'entree' moeten vragen om uit de kosten te komen, maar dat lijkt me duidelijk.
Citaat van: "Jason"Citaat van: "ruby tuesday"Ik misschien ook wel. Ligt ook aan tijdstip en data..voor mij ligt het eraan of ik tegen die tijd goede leren schoenen heb.. ik ben bang dat ik anders een schoenlepel naar mn hoofd krijg.Koop gewoon een paar Loding of Bexley, zijn goed betaalbaar.
Citaat van: "ruby tuesday"Ik misschien ook wel. Ligt ook aan tijdstip en data..voor mij ligt het eraan of ik tegen die tijd goede leren schoenen heb.. ik ben bang dat ik anders een schoenlepel naar mn hoofd krijg.
Ik misschien ook wel. Ligt ook aan tijdstip en data..
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Jason"Citaat van: "ruby tuesday"Ik misschien ook wel. Ligt ook aan tijdstip en data..voor mij ligt het eraan of ik tegen die tijd goede leren schoenen heb.. ik ben bang dat ik anders een schoenlepel naar mn hoofd krijg.Koop gewoon een paar Loding of Bexley, zijn goed betaalbaar.nee ik ga voor het betere werk..
voor mij ligt het eraan of ik tegen die tijd goede leren schoenen heb.. ik ben bang dat ik anders een schoenlepel naar mn hoofd krijg.
Hij zal wel wat 'entree' moeten vragen om uit de kosten te komen, maar dat lijkt me duidelijk.
Citaat van: "Jason"voor mij ligt het eraan of ik tegen die tijd goede leren schoenen heb.. ik ben bang dat ik anders een schoenlepel naar mn hoofd krijg.Op deze avond wil ik het hebben over onder andere de voordelen van kwaliteitsschoenen. Die schoenlepel zal ik alleen gebruiken om mijn schoenen aan te trekken. Dus ook met 'gewone' schoenen ben je welkom!
Citaat van: "Danny"Citaat van: "Jason"voor mij ligt het eraan of ik tegen die tijd goede leren schoenen heb.. ik ben bang dat ik anders een schoenlepel naar mn hoofd krijg.Op deze avond wil ik het hebben over onder andere de voordelen van kwaliteitsschoenen. Die schoenlepel zal ik alleen gebruiken om mijn schoenen aan te trekken. Dus ook met 'gewone' schoenen ben je welkom! Dus Nike air max zijn toegestaan?