In je eigen studententijd?
Jazeker, toen de meeste studenten nog liepen op zandlopertjes en lammy coat plus pukkels droegen; long time ago dus.

Leone heeft de spinazieacademie gedaan.
Ik snap jouw opmerking over loze kreet niet, als ik iets niet mooi vind zonder het gepast of gevoeld te hebben dan is dat toch gewoon mijn mening. Hoe kun je anders een mening over mooi of lelijk hebben, dat moet je me dan eens uitleggen.
Ik heb deze schoenen inderdaad nog nooit aangetrokken. Ik zou me kapot schamen in dergelijke modellen.
Wel in mijn handen gehad, ik raakte niet opgewonden.
Als iets in jouw wereldje als controller waarin spencers, bretellen, roze kitonjasjes, wijde broeken en dit schoeisel als bon-ton gezien worden, fine! Maar is geen monopolie op de waarheid.
Jij stelt dat de schoen lelijk is, maar je bedoeld eigenlijk gewoon te zeggen dat jij deze niet mooi vind en dat is niet hetzelfde in mijn wereldje.
Ik raak sowieso niet opgewonden van schoenen (in mijn handen) daar zijn andere zaken in het leven beter geschikt voor wat mij betreft.

Kapot schamen zou ik overigens eerder doen met Clarck's o.i.d. op kantoor, maar ook deze boots zou ik daar niet aandoen, daarbuiten dan weer wel; het is maar wat je mooi vindt.
Voor alle duidelijkheid; spencers (wat zijn dat?

) ken ik niet, hoort meer bij de wollen vestjes m.i.; braces die draag ik dan weer wel op kantoor, de overige zaken zijn voor buiten het bedoelde wereldje in de vrije tijd dus en hebben derhalve niets met bon ton in the office van doen.