Was vanochtend door de warmte vroeg wakker, even dit topic doorgenomen, man wat mis je Leone soms zeg hahaha. Het lijkt er ook op dat zijn smaak langzaam aan steeds wilder werd, hij ging van polo suede naar olifant. Toch jammer dat we nu niet weten wat voor bijzonder schoeisel hij verder in de kast heeft.
Enfin ben vorige week bij The Hand geweest om eens wat schoenen te passen, moet zeggen dat saint Crispin's mooie schoenen maakt en Dennis heeft mij goed geholpen. Uiteindelijk gegaan voor mto: donkerbruine suede penny loafers model 717. Ben benieuwd, als het goed bevalt spaar ik door voor een paard variant.
Alleen de prijs blijft even slikken... Maar goed dat is helaas marktbreed een ding geworden. EG is vergelijkbaar voor hun mto en daar moet je ipv 10 weken meer dan 4-5 maanden wachten.
Eg is ook mooi, alleen de leest past mij niet goed. Daarnaast 3x hetzelfde model in dezelfde maat gepast en ze zaten allemaal anders. Dennis gaf aan dat dit komt door het soort leer en constructie (lined/unlined). Maar blijkbaar heb ik een gevoelige wreef en voel ik sneller dan de gemiddelde klant verschil. Gaf mij in ieder geval weinig vertrouwen.
Model 717