Zojuist ook in het topic Tod's gevraagd omdat ik ze daar gevonden heb. Mijn excuses daarvoor. Had niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Daarom stel ik hier dezelfde vraag:Dergelijke Tod's zijn er ook met gewone zool, zoals bijvoorbeeld deze van Shipton & Heneage:

Klik.
Gaan wellicht wat langer mee.
Mijn huidige paarse Tod's met nopjeszolen gaan al 2 zomers mee. Komende zomer gaat ws. de laatste worden. Misschien dat het nog wel mogelijk is om de nopjeszolen er compleet af te schuren en er een dunne rubberen zool onder te plakken. Aan de bovenkant zien de schoentjes er nog prima uit namelijk..
Wát een ongelofelijk mooie schoen zeg!
Heeft er iemand ervaring met die site met betrekking tot bestellen?
Ben alleen wat huiverig om iets op internet te bestellen, zeker als er maten bij komen kijken. Door mijn steunzolen kan ik eigenlijk niet anders dan schoenen passen voor ik weet of ze goed zitten. Weet iemand misschien of deze schoenen in Nederland te krijgen zijn? Daar ben ik best bereid wat meer voor te betalen dan de aangegeven 160 GBP inclusief verzenden.
Nog even een foto erbij gezet die op pagina één staat. Zoals je kan zien zijn de twee niet helemaal hetzelfde maar beide zijn érg mooi.

Zijn deze in Nederland te krijgen?
Anders valt een ritje naar Frankrijk ook niet buiten de rits met mogelijkheden om deze schoen aan te komen.
Thanks.