Auteur Topic: De Nederlandse kledingstijl  (14170 keer gelezen)

Immanuel

  • Gast
De Nederlandse kledingstijl
Reactie #15 Gepost op: 06 november 2005 – 20:43:24
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Immanuel"
vergeet de clarks schoenen niet, wat zijn dat toch verschrikkelijke achterlijk lelijke mongole gruwels


wel slank


daarbij heeft Montgomery op die schoenen Rommel verslagen. Santoni's ... tja. Misschien heeft Kelder op die schoenen Verbaan ............., maar daar blijft het dan ook bij.



liever t geen wat jort verslagen heeft dan rommel verslaan eerlijk gezegd

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
De Nederlandse kledingstijl
Reactie #16 Gepost op: 06 november 2005 – 21:48:55
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Immanuel"
vergeet de clarks schoenen niet, wat zijn dat toch verschrikkelijke achterlijk lelijke mongole gruwels


wel slank


daarbij heeft Montgomery op die schoenen Rommel verslagen. Santoni's ... tja. Misschien heeft Kelder op die schoenen Verbaan ............., maar daar blijft het dan ook bij.



liever t geen wat jort verslagen heeft dan rommel verslaan eerlijk gezegd


Ach, Jort zal niet de annalen in gaan wegens het schaken van Verbaan.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
De Nederlandse kledingstijl
Reactie #17 Gepost op: 06 november 2005 – 22:39:31
Wanneer heeft onze Jort zijn G dan verslagen?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

pleidooi

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: De Nederlandse kledingstijl
Reactie #18 Gepost op: 04 januari 2010 – 17:43:54
Weet ้้n van jullie waar het merk 'Scapa Sports' wordt verkocht binnen Rotterdam? Ik vind het aantal goede winkels nogal tegenvallen in Rotterdam. Ik zoek een bepaalde jas van Scapa (zoals reeds opgemerkt in een ander topic) maar ik wil graag passen. Heb al gebeld met de Scapa winkel in de PC (A'dam) en Den Haag. Daar hebben ze hem niet meer.

Ik ben dus meer opzoek naar winkels die niet 'dedicated' zijn, maar meer merken dan alleen scapa verkopen. Ik denk dat ik in zo'n winkel de grootste kans heb om die jas te vinden.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Re: De Nederlandse kledingstijl
Reactie #19 Gepost op: 04 januari 2010 – 17:47:02
Misschien dat www.sartorialguide.com je verder kan helpen? Scapa is niet echt een merk dat hier gretig aftrek vindt.

PS001

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
Re: De Nederlandse kledingstijl
Reactie #20 Gepost op: 11 oktober 2010 – 08:34:17
Wat ik wel moet zeggen: Belgen lopen altijd achter op Nederlanders op het gebied van kleding. Maar het is huilen met de pet op: Ik kom maar weinig Belgen tegen die goed gekleed zijn (ze proberen het wel, maar het lukt niet)
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: De Nederlandse kledingstijl
Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2010 – 09:41:47
 :-s

Ik dacht dat Belgen juist meer aandacht aan uiterlijk en kleding geven dan de Nederlanders. Winkels als FB in Sluis en de betere winkels in Maastricht moeten het volgens mij ook vooral van de Belgen hebben.

Om nog even terug te komen op het Scapa verhaal (geen idee of pleidooi dit nog leest): Scapa wordt in Den Haag verkocht, en ook in Alphen a/d Rijn. Ze zullen daar vast en zeker Scapa Sports erbij verkopen. Kleding van Scapa is wel erg mooi op de plaatjes. Ik heb een collectieboek van dit seizoen liggen, en dat ziet er allemaal fraai uit. Vorige week dus even gaan kijken bij Scapa op het Noordeinde, blijkt dat ze zijn gestopt met Scapa voor heren. Dit vanwege de recessie. Erg jammer.
You can buy clothes, but you can't buy style

PS001

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
Re: De Nederlandse kledingstijl
Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2010 – 10:23:01
:-s

Ik dacht dat Belgen juist meer aandacht aan uiterlijk en kleding geven dan de Nederlanders. Winkels als FB in Sluis en de betere winkels in Maastricht moeten het volgens mij ook vooral van de Belgen hebben.

Er gaan heel veel Belgen shoppen in Maastricht. Het aanbod is er veel groter.

Maar pas op, ik studeer bijvoorbeeld in Hasselt en ik ga vaak stad in. Ze hebben daar prachtige winkels liggen: Helsen en Mercken. De mensen hebben het aanbod om mooie schoenen en kleding te dragen, maar ze benutten het precies niet. Ik kom maar weinig mensen tegen waarvoor ik mijn hoofd 180ฐ draai en dat ik echt denk: wauww. Het is even slecht gesteld in Belgi๋ als in Nederland. Wat ik wel denk: als Belgen zich willen opkleden, doen ze dit soberder en minder opvallend dan Nederlanders. Correct me if I'm wrong.
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"