Bij een bank zie je ook van alles voorbij komen en echt niet alleen maar zwarte brogue schoenen.
Zit je bij de Rabobank?
Leffot is goed bezig:foto1=wholecutVolgens de beschrijving is dit de "Satan Wholecut Veau Caramel Brűlé"De Arca kan me niet bekoren, maar Corthay begint steeds meer mijn interesse te wekken. Zeker met dit soort plaatjes:foto2=gaatjesschoen
...........Helaas zijn zowel de 001 en zelfs de 002 leest te smal voor mijn voeten.
Ja, wij mannen zijn toch veel "kleinzieliger" dan vrouwen, als het op te kleine schoenen aankomt.Vrouwen weten dat je, om mooi te zijn, pijn moet lijden.
Idd. maar ja, ik heb dan ook niet de illusie ooit "mooi" te kunnen/hoeven zijn, dus laat ik het pijn-lijden graag aan de vrouw over
Vaak kun je ijdele mannen herkennen aan hun schoenen.Maar het zijn wel de uitzonderingen die deze regel bevestigen.In tegenstelling tot vrouwen worden mannen mooier met het ouder worden (net als met dames en herenschoenen). Wanneer de tekenen van een hard en genoegzaam leven het gezicht sieren.
Leffot is goed bezig:Volgens de beschrijving is dit de "Satan Wholecut Veau Caramel Brűlé"De Arca kan me niet bekoren, maar Corthay begint steeds meer mijn interesse te wekken. Zeker met dit soort plaatjes: