Na een aantal maal de Arca's af en toe een paar uur ingelopen te hebben zijn ze vandaag voor de eerste keer een hele dag aangeweest en zonder twijfel kan ik zeggen dat dit de best passende schoenen zijn die ik heb. Ik geloof dat hier eens de term 'condoomstrak' werd gebruikt en dat kan ik alleen maar beamen. Eigenlijk is er nergens ook maar een klein beetje ruimte over, terwijl de schoen ook nergens te krap is. De vorm blijft tijdens het lopen goed behouden en de loopplooien zijn minimaal, dus eigenlijk heb ik niks te klagen.
Wanneer de schoenen zich ook op langere tijd goed houden is een algehele overstap naar Corthay wellicht een interessant. Migliore (of een andere Corthay-bezitter), kun jij daar misschien iets meer over vertellen? Ik geloof dat je jouw paar al een tijdje hebt; blijft de kwaliteit ook op langere termijn behouden en hoe overleven de schoenen de regen. Dat is mijn voornaamste zorg, zeker doordat Santoni, ook in vergelijking met andere schoenen heb ik het idee, erg gevoelig is voor water. Ik bedoel, Santoni heeft absoluut mooie schoenen, maar dat er blaasjes kunnen ontstaan na wat watercontact vind ik voor een schoen van die prijs eigenlijk onacceptabel.