Wellicht zelfs nog mooier dan de Arca, of is dat vloeken in de kerk? http://blog.leffot.com/2011/06/18/corthay-satan/
Zo accentueer je wel de 'deukjes' welke dan ook echt in het leer zitten, hoewel ik er zelf niet zo snel mee zou gaan lopen hebben ze wel een hoge wow factor imho.
Eens....Hoop dat dat bij Corhtay ook zal blijven.... De heren zijn in 1995 met RTW begonnen en dat groeide uit tot een samenwerking met een italiaanse subcontracter in 2000 im verder te groeien.Het knaagde echter te erg aan Pierre en Cristophe dat de RTW lijn van een "mindere" kwaliteit was en al in 2003 hebben ze alles teruggedraait. Ze hebben toen het hele proces van de RTW lijn in eigen handen genomen om zo de hoogste verwachtingen die ze hebben waar te kunnen (blijven) maken...Ik heb diverse bespoke en RTW paren in mijn handen gehad, en je kunt in details wel ontdekken welke bespoke zijn en welke niet, maar absoluut niet in afwerking en kwaliteit!!Zie ook onderstaand plaatje... (alleen aan de spanner te zien welke bespoke is!)
@ Migliore.Dan kan jij vertellen of deze 'deukjes' bij de Satan ook bij bepoke echt zijn of het idem aan de RTW versie gepoetst is.Dit is overigens wel een hele prestatie omdat het zelfs van redelijk dichtbij echt lijkt. =D>
Dear Migliore, the "step toe" of the satan is hammered on the bespoke model as well as the RTW one !!! In order to understand how we do it, we recommand you to pay a visit to our shop. The best thing we can do is too show this to the customers when they come to the factory.
... geweest zou kunnen zijn ....