Een ding snap ik niet hoe kon die nu zo kort worden.
ik zat er net aan te denken, ti's nogal lang geleden.. of hij is ipv de eerste keer langer , korter gemaakt of hij is twee keer vermaakt...Het is dus ook niet de schuld van mijn hautaine collega
In dit soort gevallen is mijn ervaring dat er echt een murphy's law bestaat.. als het een keer is fout gegaan.... maar ja blijft lullig!ik kan me de teleurstelling goed indenken!
Citaat van: "Jip"In dit soort gevallen is mijn ervaring dat er echt een murphy's law bestaat.. als het een keer is fout gegaan.... maar ja blijft lullig!ik kan me de teleurstelling goed indenken!Oger heeft het tenminste wel goed opgelost Foutje moet kunnen ahum
Ik ken natuurlijk de andere kant van het verhaal.. en kan het niet achterlaten die ook even te vertellen. Volgens mij heeft dit verhaal zichzo rond juli afgespeeld.? Helaas is het pak verkeerd vermaakt... daar is het ook mis gegaan.. om dat het linnen pak betrof was het technisch niet mogelijk om hem langer te maken.. Wij hebben ook de toezegging van de coupeur dat dit simpelweg een vervelende fout is.. voor ons betekent dit dat we de dan de schade kunnen verhalen (inkoop natuurlijk) maar omdat wij het op een nette manier hebben geprobeerd op te lossen door het colbert te schenken aan onze klant heeft dit voor ons wel de consequentie dta wij niets vergoed kregen van de coupeur. Ik (ben binnen Oger amsterdam verantwoordelijk voor al het contact met de kleermakers) ben tot in januari bezig geweest het op te lossen met de coupeur, dit ligt erg lastig aangezien zij eisen (en terrecht) dat zij het product retour ontvangen!Deze vervelende fout heeft ons dus ook behoorlijk wat geld gekost! helaas maar gewoon een lullige fout, die wij denk ik netjes hebben opgelost... helaas kan dit simpel gewoon gebeuren.. bij een c&a of een Oger...
Citaat van: "Jip"Ik ken natuurlijk de andere kant van het verhaal.. en kan het niet achterlaten die ook even te vertellen. Volgens mij heeft dit verhaal zichzo rond juli afgespeeld.? Helaas is het pak verkeerd vermaakt... daar is het ook mis gegaan.. om dat het linnen pak betrof was het technisch niet mogelijk om hem langer te maken.. Wij hebben ook de toezegging van de coupeur dat dit simpelweg een vervelende fout is.. voor ons betekent dit dat we de dan de schade kunnen verhalen (inkoop natuurlijk) maar omdat wij het op een nette manier hebben geprobeerd op te lossen door het colbert te schenken aan onze klant heeft dit voor ons wel de consequentie dta wij niets vergoed kregen van de coupeur. Ik (ben binnen Oger amsterdam verantwoordelijk voor al het contact met de kleermakers) ben tot in januari bezig geweest het op te lossen met de coupeur, dit ligt erg lastig aangezien zij eisen (en terrecht) dat zij het product retour ontvangen!Deze vervelende fout heeft ons dus ook behoorlijk wat geld gekost! helaas maar gewoon een lullige fout, die wij denk ik netjes hebben opgelost... helaas kan dit simpel gewoon gebeuren.. bij een c&a of een Oger...Ik kan het niet meer volgen; als jullie toch attolini inkoopsprijs vergoed zouden krijgen van coupeur, waarom hebben jullie dan niet dat verknipte pak bij coupeur achtergelaten en een nieuwe attolini aangeboden?