Auteur Topic: Truien  (560971 keer gelezen)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.935
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #525 Gepost op: 04 mei 2010 – 23:38:14
Big goat alert.
Bijna hetzelfde ;)

Mooie zaak in Florence, maar daar kom ik niet zo 1-2-3 :(

Caesarius

  • Gebruiker
  • Berichten: 648
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #526 Gepost op: 04 mei 2010 – 23:38:58
Tokio misschien?
Always have a better answer.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #527 Gepost op: 04 mei 2010 – 23:40:12

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.935
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #528 Gepost op: 04 mei 2010 – 23:54:21
Tokio misschien?
Was het maar waar, dan zou ik een vergelijkend sushi-warenonderzoek doen (van elke maanden)...

Zou er van kleding kopen niet veel komen :)

Cardigan lijkt een standaard model, maar blijkbaar toch lastig... ook de merken als Prada e.d. hebben deze zo te zien niet (alleen kraagloze). Ik blijf maar ff zoeken, heb nog de tijd tot de herfst ;)

Pico

  • Gebruiker
  • Berichten: 664
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #529 Gepost op: 05 mei 2010 – 16:04:26
Fastcruiser, ga tzt eens kijken bij Pauw, die verkopen dat soort cardigans ook wel.

edit:

of weliicht bij English Hatter, voeren veel truien, ed. denk ook wel cardigans

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #530 Gepost op: 05 mei 2010 – 17:40:54
Waarschuwing: extreem slecht photoshop werk.

Wel mooie aanbiedingen lijkt het.

Weet iemand hoe de fit is van de Oger truien, cashmere en merino? Ik kan me herinneren dat PaulBrussel (waar is die eigenlijk?) wel tevreden was met zijn truien, maar verder nog iemand ervaringen mee?
The man with style, is the man who can smile

Pat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.333
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #531 Gepost op: 06 mei 2010 – 09:14:20
Heb ze gisteren gepast maar vond de fit niet goed. Met name de armpits zaten te laag.

.Arne

  • Gast
Re: Truien
Reactie #532 Gepost op: 30 mei 2010 – 12:19:29
Ik heb een heel erg basic vraagje betreffende color matching: is het ok om bijvoorbeeld (casual) een donker(blauw)e jeans te dragen met een lichtblauw shirt en een navy v-hals trui? Soms hoor je wel eens dat je òf de broek dan lichter moet òf een ander kleur van trui, omdat het niet 'hoort' dat een trui en een broek (ongeveer) dezelfde kleur hebben... Ik vind het nochtans op zich een fraaie combinatie.

guest2946

  • Gast
Re: Truien
Reactie #533 Gepost op: 30 mei 2010 – 12:25:44
Kan wel toch?

-> strikje wegdenken, het gaat om de kleuren van trui en jeans


Mediaman

  • Gast
Re: Truien
Reactie #534 Gepost op: 30 mei 2010 – 12:43:11
Ik vind het wel kunnen (en ik heb het niet over bovenstaande :r foto!) Echter zou ik het wel combineren met een bruine riem en schoenen voor een visuele afscheiding en een licht shirt. Trek ook de manchetten van het shirt een streepje onder de manchetten van de trui uit.

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.425
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #535 Gepost op: 30 mei 2010 – 13:26:07
Ik vind deze trui van Saint James erg mooi maar nu meen ik gelezen te hebben dat het wel een echte priktrui is.
Ik wil deze voor de zomer nog aanschaffen, voor als het afkoelt aan het strand bijvoorbeeld.
Kan iemand me wat over de kwaliteit van het wol vertellen? Of andere merken met dergelijke truien in hun collectie adviseren?

Charlie

  • Gast
Re: Truien
Reactie #536 Gepost op: 30 mei 2010 – 14:17:04
Kan wel toch?

-> strikje wegdenken, het gaat om de kleuren van trui en jeans



Zeg liever: strikje, broek, schoenen wegdenken. Want het is gewoon drie keer niks. Lijkt onderhand wel een hippie.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #537 Gepost op: 30 mei 2010 – 14:22:29
Ik vind deze trui van Saint James erg mooi maar nu meen ik gelezen te hebben dat het wel een echte priktrui is.
Ik wil deze voor de zomer nog aanschaffen, voor als het afkoelt aan het strand bijvoorbeeld.
Kan iemand me wat over de kwaliteit van het wol vertellen? Of andere merken met dergelijke truien in hun collectie adviseren?


Het is inderdaad stevige prikwol, voelt wel alsof de trui nog jaren meegaat. Armor Lux is een concurrerend merk dat soortgelijke truien maakt. A.P.C. heeft dit seizoen een variant in merinowol.

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.425
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #538 Gepost op: 30 mei 2010 – 14:57:34
Misschien maar gewoon die van Saint James proberen. Die van APC kan ik op de site overigens niet vinden. Heb jij nog tips mbt de maatvoering? Ik draag normaal shirts en truien in 46 (small - medium).

Mediaman

  • Gast
Re: Truien
Reactie #539 Gepost op: 30 mei 2010 – 15:30:42
Dat soort truien doet me denken aan blonde 45+ vrouwen uit Hilligersberg met een diadeem in het haar.