Auteur Topic: New Tailor  (231148 keer gelezen)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #540 Gepost op: 10 september 2007 – 17:28:32
Ziet er goed uit! Ik zou alleen iets kortere mouwen willen.
Wat betreft het shirt, op de rug zou ik iets minder stof willen.
Maar zoals ik zeg 'zou ik' dus misschien jij niet ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #541 Gepost op: 10 september 2007 – 18:49:41
Iets kortere mouwen, maar vooral van de schouder af slanker. Verder is dat shirt echt schandalig te ruim (:P  :lol:), was het maat?

Broek lijkt me wel prima! :D
This, madame, is Versailles.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #542 Gepost op: 10 september 2007 – 20:01:45
Citaat van: "Rogier"
Iets kortere mouwen, maar vooral van de schouder af slanker. Verder is dat shirt echt schandalig te ruim (:P  :lol:), was het maat?

Broek lijkt me wel prima! :D


Ja het shirt is wel ruim om de middel, terwijl hij bij de schouders wel goed lijkt te zitten. Zeker geen waist-darts?

Verder wel een mooie combinatie hoor erem.

Vanquish

  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #543 Gepost op: 13 september 2007 – 11:15:45
Een zeer keurig pak! Ook in de combinatie met dit hemd, oogt het erg "Savile Row". Wie meent dat dit hemd te ruim is, begrijpt van de Engelse kleermakersstijl niet al te veel, enige overwijdte hoort natuurlijk in een shirt te zitten! De schouders zitten mooi nauw aangesloten, en de taille biedt ruimte om nog te kunnen bewegen.

Ik heb laatst een linnen hemd laten aanmeten, en dat extra strak gevraagd, zag er perfect uit, zal eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen. Mijn "zakelijke" hemden van NT laat ik daarentegen bewust niet té strak aanmeten: zo voel ik me er de hele dag ontspannen in, en word ik niet de hele dag door vrouwelijke (en mannelijke  :oops: ) collega's nagestaard...  :)
anquish si what some refer to today as, "hyper-luxury".

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor - Deel II
Reactie #544 Gepost op: 13 september 2007 – 11:26:34
Citaat van: "Vanquish"
Een zeer keurig pak! Ook in de combinatie met dit hemd, oogt het erg "Savile Row". Wie meent dat dit hemd te ruim is, begrijpt van de Engelse kleermakersstijl niet al te veel, enige overwijdte hoort natuurlijk in een shirt te zitten! De schouders zitten mooi nauw aangesloten, en de taille biedt ruimte om nog te kunnen bewegen.


De taille biedt nog ruimte om te bewegen? Hoeveel ruimte heb je nodig... Daarnaast zijn de mouwen van het overhemd wat aan de korte kant en die van het jasje juist wat te lang. Er lijkt serieus iets fout te zijn gegaan bij het overhemd.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #545 Gepost op: 13 september 2007 – 11:27:47
Keurig hoor,en shirt zit zoals de Engelsen dat graag zien/hebben.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #546 Gepost op: 13 september 2007 – 11:42:51
Engelsen zijn gek. 8)
This, madame, is Versailles.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #547 Gepost op: 13 september 2007 – 11:59:04
Citaat van: "Vanquish"
Een zeer keurig pak! Ook in de combinatie met dit hemd, oogt het erg "Savile Row". Wie meent dat dit hemd te ruim is, begrijpt van de Engelse kleermakersstijl niet al te veel, enige overwijdte hoort natuurlijk in een shirt te zitten! De schouders zitten mooi nauw aangesloten, en de taille biedt ruimte om nog te kunnen bewegen.



Ik meen inderdaad dat dit Shirt naar mijn smaak te ruim is. Dat heeft niets met mijn kennis over de 'Engelse kleermakers stijl' te maken...

Rogier Schreef:

Citaat
Engelsen zijn gek


;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

H_D

  • Gebruiker
  • Berichten: 644
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #548 Gepost op: 13 september 2007 – 12:40:03
ben het wel eens met het shirt (overigens maken ze bij NT ook de shirts wel wat 'strakker', als je dat wilt); pak ziet er mooi uit! Had persoonlijk misschien iets kortere mouwen gekozen.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #549 Gepost op: 14 september 2007 – 09:55:13
Ben ik te hard als ik zeg dat het allemaal te net niet is?Ik vind er persoonlijk niets mooi en oke aan. Voor die NTprijs waren er vast nog andere mogelijkheden.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #550 Gepost op: 14 september 2007 – 10:10:29
Citaat van: "Rogier"
Engelsen zijn gek. 8)


Thanks,old chap.
Keep sticking where you can't see the light. :lol:

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #551 Gepost op: 14 september 2007 – 10:20:47
Citaat van: "ruby tuesday"
Ben ik te hard als ik zeg dat het allemaal te net niet is?Ik vind er persoonlijk niets mooi en oke aan. Voor die NTprijs waren er vast nog andere mogelijkheden.


Als iemand foto's post, kan diegene eenmaal commentaar verwachten. Soms is dat positief, soms minder. Ik denk dat er meer mensen jouw mening delen Ruby, maar ervoor kiezen dan maar niets te zeggen.

 :arrow: Het shirt is imo gewoon niet goed, heeft niets met Engelse stijl te maken. De taille past de drager bijkans twee keer in en de mouwen zijn ook veel te ruim. Lijkt wel een confectieshirt.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #552 Gepost op: 14 september 2007 – 10:24:54
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Citaat van: "ruby tuesday"
Ben ik te hard als ik zeg dat het allemaal te net niet is?Ik vind er persoonlijk niets mooi en oke aan. Voor die NTprijs waren er vast nog andere mogelijkheden.


Als iemand foto's post, kan diegene eenmaal commentaar verwachten. Soms is dat positief, soms minder. Ik denk dat er meer mensen jouw mening delen Ruby, maar ervoor kiezen dan maar niets te zeggen.

 :arrow: Het shirt is imo gewoon niet goed, heeft niets met Engelse stijl te maken. De taille past de drager bijkans twee keer in en de mouwen zijn ook veel te ruim. Lijkt wel een confectieshirt.


Oke, maar ik kies er dan voor mijn mening wel te geven zodat de persoon in kwestie er misschien iets mee doet.. Niet dat het moet, is slechts mijn mening..

De broek vind ik ook totaal niet mooi. Valt niet mooi, lijkt wel bootcut model..

Over het hemd wens ik dan maar liever niets te zeggen..

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
New Tailor - Deel II
Reactie #553 Gepost op: 14 september 2007 – 20:22:13
Broek kun je nog toeschrijven aan de engelse school, hemd is gewoon zonder twijfel oversized.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
New Tailor - Deel II
Reactie #554 Gepost op: 14 september 2007 – 22:41:41
Engelse school? Check die zij-naad  :shock: