Auteur Topic: Carlo Lanza  (218268 keer gelezen)

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #45 Gepost op: 20 mei 2016 – 23:30:54
done. zal weer eens wat merino rib blauw bestellen. kort.
live and let die

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #46 Gepost op: 21 mei 2016 – 09:31:08
done. zal weer eens wat merino rib blauw bestellen. kort.

Super Wolf, mijn dank is groot! 

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #47 Gepost op: 15 juni 2016 – 22:22:30
Goedenavond,

Zojuist de eerste nieuwsbrief verstuurd. Ik hoop met deze nieuwsbrief eens iets anders te hebben gefabriceerd dan de nieuwsbrieven die we tegenwoordig gemiddeld toegestuurd krijgen. Waarom is deze nieuwsbrief anders? Naast alle ontwikkelingen wil ik de volger activeren mee te denken. Mijn doel is dan ook echt iets te doen met deze meningen, indien mogelijk.

Aangezien ik het ook leuk vind de ontwikkelingen hier te melden hier de highlights;

---
Op dit moment spelen er verschillende zaken, namelijk;

* uitbreiding distributie in winkels (hierbij zijn tips van winkels bij jou in de buurt zeer zeker gewenst)
* ontwerp van een display voor in de winkels + het aankopen van televisieschermpjes voor in de displays
* reis plannen naar Italië om samen met cameraman het proces van sokken maken te gaan filmen
* huidige winkelklanten (15 stuks) veel aandacht geven om de sokken ook daadwerkelijk verkocht te krijgen in de winkels.
* alle producten op de website Carlo Lanza inladen + nieuwe productfotografie

Daarnaast ben ik de afgelopen week bezig geweest met inkoop om naast de katoenen sokken onder het label Carlo Lanza meer variatie te gaan bieden in het assortiment. Ik heb de volgende nieuwe sokken en kousen ingekocht;

* merinoswollen sokken (rib)
* merinoswollen kousen (rib)
* mix van wol/zijde sokken (glad)
* mix van wol/zijde kousen (rib)
* uitbreiding van assortiment katoenen sokken met lichtgrijs en blauw



Zoals je ziet komen er veel nieuwe variaties binnen. Verwacht overigens niet direct veel verschillende kleuren per soort. Ik begin eerst met de basiskleuren en zal dit vervolgens gaan uitbouwen. Volledig nieuw zijn de wol/zijde varianten. Na een aantal 'testsessies' van mij en enkele klanten zie ik in deze variant veel toekomst. Het is niet overal verkrijgbaar en het draagt zeer prettig. Zo blijft de broek niet 'plakken' aan de pijp zoals voor vele kousen dragers een bekend probleem is.

Waar kan ik jouw hulp bij gebruiken?
Zoals je aan bovenstaand lijstje ziet speelt er veel. Mis je iets of heb je aanvullingen dan hoor ik dat graag. Ik sta dus zeker open voor aanvullingen.

Omdat ik het hele land door rijd raak ik steeds meer bekend met diverse steden en plaatsen. Ondanks dat, heb ik niet voor iedere plaats helder bij welke winkel mijn sokken nu het best passen. Wanneer je mij een tip geeft van een winkel bij jou in de buurt of eens mijn naam wilt noemen in die winkel dan zorg ik ervoor dat deze voorzet in ieder geval een vervolg krijgt. Komt hier een samenwerking uit dan hoort hier natuurlijk een passende beloning bij.

Voor nu even genoeg informatie denk ik zo. Een hele fijne avond toegewenst en bedankt voor het volgen en meedenken!

Saluti,
Carlo Lanza

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #48 Gepost op: 15 juni 2016 – 22:23:15
Goed bezig Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #49 Gepost op: 16 juni 2016 – 08:47:52
Goed bezig Carlo

Bedankt Summit!

Lemar

  • Gebruiker
  • Berichten: 364
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #50 Gepost op: 16 juni 2016 – 19:32:14
Benieuwd naar die zijde mix kousen. Zal ook eens informeren bij een winkel voor eventuele interesse voor opname van je merk.
"If you're good at something, never do it for free."

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #51 Gepost op: 17 juni 2016 – 13:05:02
Benieuwd naar die zijde mix kousen. Zal ook eens informeren bij een winkel voor eventuele interesse voor opname van je merk.

Zou top zijn Lemar, bedankt voor je moeite!

Zodra de wol/zijde kousen binnen zijn, geef ik dat hier aan. Verwacht nog een paar weken.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #52 Gepost op: 23 juni 2016 – 21:25:05
Goedenavond,

De navy sokken zijn de laatste weken heel hard gegaan en die waren dus tijdelijk uit voorraad. Gelukkig zojuist weer binnengekregen en aangevuld.



Fijne avond.

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #53 Gepost op: 08 juli 2016 – 15:38:23
Goedemiddag heren,

Vandaag weer een hele grote doos binnengekregen met ruim 30kg aan sokken  :D. Hier op SF deel ik dan ook de primeur dat er uitbreiding komt onder mijn eigen label!

Na de katoenen Carlo Lanza variant komt er het volgende bij:

- merinoswollen kousen in navy, antraciet en een bijzondere variant bordeauxrood zoals je hieronder kunt zien op de foto (rib)
- wol/zijden sokken in navy en grijs (glad)
- wol/zijden kousen in navy en zwart (rib)

Ik ben gestart met een aantal basiskleuren en zal de kleurenrange zeker na verloop van tijd gaan uitbouwen. Eerst maar eens kijken hoe deze ontvangen worden.

Hier een kleine impressie:

Merinoswollen rib kousen




Wol/zijden rib kousen


Wol/zijden sokken


Ben uiteraard benieuwd naar reacties en/of kleursuggesties. Wie weet in de nabije toekomst!

Ik wacht overigens nog op merinoswollen sokken (die komen over 2 -3 weken). Dan laat ik alles fotograferen en zijn ze officieel bestelbaar. Indien je niet kunt wachten om eerder al te testen dan kun je het beste even een bericht sturen via PM.

Groet & alvast fijn weekend,
Carlo Lanza

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #54 Gepost op: 08 juli 2016 – 18:40:51
Ziet er goed uit!!
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.693
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #55 Gepost op: 08 juli 2016 – 21:01:58
Er groeien snorharen uit. *meer bier*

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #56 Gepost op: 08 juli 2016 – 21:03:47
Ziet er goed uit ja!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #57 Gepost op: 09 juli 2016 – 08:24:55
Er groeien snorharen uit. *meer bier*

Haha... De Italianen noemen het fiocco in punta wat vrij vertaald strik in punt betekend  :')

Bedankt trouwens Timothy en Tjoena!

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #58 Gepost op: 23 juli 2016 – 12:09:02
Goedemorgen heren,

Er is weer het een en ander binnengekomen uit Italië, waaronder een aantal mooie nieuwe kleuren merinoswol rib. Maar ook 2 nieuwe kleuren katoen, mede door een aantal verzoeken hier op SF ingekocht. Zie hier een midgrijs variant en een nieuwe tint blauw:





Binnenkort verkrijgbaar!

Groet & goed weekend,
Carlo

Vicuña

  • Gebruiker
  • Berichten: 272
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #59 Gepost op: 23 juli 2016 – 13:02:21
Midgrijs like