Auteur Topic: Carlo Lanza  (217654 keer gelezen)

TBK

  • Gebruiker
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #360 Gepost op: 31 december 2017 – 13:19:42
Carlo, heb net je sokken als een verlaat kerstcadeau binnengekregen. Zitten als gegoten, helemaal super!

Mijn schoonmoeder (die op Ameland) is helemaal dol op je vanwege de enorme service die je levert en ik ben dol op je vanwege het extra paar dat je erbij hebt gedaan. Bedankt!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #361 Gepost op: 31 december 2017 – 15:31:41
Carlo, heb net je sokken als een verlaat kerstcadeau binnengekregen. Zitten als gegoten, helemaal super!

Mijn schoonmoeder (die op Ameland) is helemaal dol op je vanwege de enorme service die je levert en ik ben dol op je vanwege het extra paar dat je erbij hebt gedaan. Bedankt!

Haha fantastisch bericht. Dank je!

Fijne jaarwisseling,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #362 Gepost op: 12 januari 2018 – 09:49:16
Goedemorgen,

Hierbij de voortgang van de no show sokken waar recent nog de leukste namen door jullie werden geopperd. Ik heb echter gekozen voor no show, alhoewel schaamsokken ook hoog op het lijstje stond  :mrgreen:. Dit is het huidige ontwerp geworden van het doosje en de sokken komen vooralsnog in de kleuren donkerblauw en grijs uit. Ben nog zoekende naar 1 kleur, maar denk dat dat zwart of beige / zand wordt. Wit wordt zo snel vies. De voet moet in dit ontwerp alleen nog 'uitgespaard' worden zodat je de kleur sok door de voet heen ziet. Vond ik zelf wel een leuk detail ;). Wat vinden jullie ervan?



De kans is aanwezig dat je deze sokken vervolgens zo in een winkel bij je in de buurt ziet. Heb namelijk onderstaand display ontworpen en is zojuist gemaakt door een meubelmaker.



Vandaag zal ik ze bestellen en dan zijn ze hier met een aantal weken.

Groet,
Carlo

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #363 Gepost op: 16 januari 2018 – 14:47:25
Mooi die no-show sokkenverpakking!

Hartelijk dank voor die CL kousen Carlo. Volgens mij had ik tot nu toe alleen Sozzi in navy kousen, dus ben benieuwd! Als die net zo goed bevallen als die andere sokken en kousen van je CL lijn, zal ik daar wel naar overstappen. De zwarte kousen waren voor een tux, want normaal draag ik eigenlijk nooit zwarte kousen.

Bedankt weer dus :)!

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #364 Gepost op: 16 januari 2018 – 15:59:13
Mooi die no-show sokkenverpakking!

Hartelijk dank voor die CL kousen Carlo. Volgens mij had ik tot nu toe alleen Sozzi in navy kousen, dus ben benieuwd! Als die net zo goed bevallen als die andere sokken en kousen van je CL lijn, zal ik daar wel naar overstappen. De zwarte kousen waren voor een tux, want normaal draag ik eigenlijk nooit zwarte kousen.

Bedankt weer dus :)!

Graag gedaan en bedankt voor het compliment  :thumbsup:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #365 Gepost op: 02 februari 2018 – 10:20:38
Goedemorgen heren,

Vandaag, morgen en zondag sta ik op de Little Italy beurs in de Westergasfabriek! Mochten er nog Italie liefhebbers zijn die daar naartoe gaan, kom even langs :).

Fijn weekend alvast!

Groet,
Carlo

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #366 Gepost op: 11 maart 2018 – 20:46:07
Goedenavond heren,

Ik was hier al enige tijd mee bezig, maar uiteindelijk is het me gelukt: het laten maken van waszakken voor sokken. De 1 zal het overdreven vinden, de ander een goed idee. Ik ben er inmiddels van overtuigd geraakt dat door gebruik van de waszak de sokken langer meegaan. Daarnaast raak ik nooit meer een sok kwijt.

Kosten voor de waszak zijn 4,95. Echter, ter introductie krijg je de gehele komende week 1 waszak cadeau bij bestellingen vanaf 2 paar sokken of kousen. Het enige wat je hoeft te doen is mij even een DM of email te sturen dat je er graag 1 wilt ontvangen: [email protected].



Dank alvast en fijne avond,
Carlo

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #367 Gepost op: 11 maart 2018 – 22:39:06

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #368 Gepost op: 12 maart 2018 – 08:33:18

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #369 Gepost op: 14 maart 2018 – 21:58:29
Goedenavond heren,

Wellicht al gezien maar recent kwam www.carlolanza.nl vrij als domeinnaam (was eerst bezet) en dat was voor mij het startsein om www.carlolanza.com om te zetten naar Engelstalig. De afgelopen periode druk geweest met de omzetting en inmiddels is hij af. Vanaf nu verzend ik naar ieder land ter wereld!

Dan weten jullie ook de achtergrond waarom het nu ineens .nl is  :D.

Groet & fijne avond,
Carlo

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #370 Gepost op: 15 maart 2018 – 09:50:47
  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #371 Gepost op: 18 maart 2018 – 20:37:13
Goedenavond heren,

Dank voor jullie interesse mbt de actie deze week. Mooi om te zien dat er enthousiast werd gereageerd op het gebruik van de waszak en met name het nut ervan zodat de sokken en kousen langer mooi blijven.

Fijne avond!

Groet,
Carlo


Daniel

  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #372 Gepost op: 18 maart 2018 – 20:46:14
Voor het eerst sokken besteld. Super netjes verpakt met een handgeschreven kaartje. Dat kan ik enorm waarderen.

Vandaag het eerste paar gedragen ( katoen). Beetje ruim, kijken of het iets krimpt met wassen. Pasvorm is verder top.

Morgen maar eens de wollen sokken aan. Ben benieuwd.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #373 Gepost op: 18 maart 2018 – 21:19:26
Na die wollen sokken wil je niet meer terug naar katoen, haha.

edit: typo
Laatst bewerkt op: 18 maart 2018 – 21:42:16 door tjoena

Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.231
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #374 Gepost op: 18 maart 2018 – 21:28:04
Inderdaad. Inmiddels 3 jaar terug ofzo 1 paar katoen en 1 paar wol getest. Toen een lading wol gekocht en die doen het nog steeds prima!