Auteur Topic: Carlo Lanza  (217658 keer gelezen)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #270 Gepost op: 17 november 2017 – 07:14:14
Hartelijk dank Summit!  :thumbsup:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #271 Gepost op: 17 november 2017 – 16:27:57
Goedemiddag heren,

Zo voor het weekend nog wat nieuwe foto's! Vond het wel mooi om speciaal voor SF een gouden sok te ontwikkelen, zie hieronder  :mrgreen:. Daaronder nog wat meer inspiratie met in mijn optiek zeer mooie najaarskleuren :). Ook zijn de kerstsokken binnen, dit jaar is er een wedstrijd geweest en heeft het winnende ontwerp met de rendieren bijna 2000 stemmen gehad met een publieke stemronde. De winnaar mocht zijn sokken daadwerkelijk laten produceren, zie hieronder het resultaat!

Goed weekend!





















Hier zijn nog meer foto's te bekijken per variant: https://www.carlolanza.com/shop/herensokken/?p=1

Groet,
Carlo

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #272 Gepost op: 17 november 2017 – 18:14:48
Nice Carlo. Welke van hierboven zijn ook in kousen beschikbaar?

Hebben we het hier al een keer over gehad volgens mij maar heb je overwogen om je producten (ook) te laten fotograferen als iemand ze draagt? Geeft een beter beeld hoe het er uit ziet als ze gedragen worden met diverse outfits. Kan de zoekende heer helpen ipv een sok op een witte achtergrond.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #273 Gepost op: 17 november 2017 – 18:15:39
Nice Carlo. Welke van hierboven zijn ook in kousen beschikbaar?

Hebben we het hier al een keer over gehad volgens mij maar heb je overwogen om je producten (ook) te laten fotograferen als iemand ze draagt? Geeft een beter beeld hoe het er uit ziet als ze gedragen worden met diverse outfits. Kan de zoekende heer helpen ipv een sok op een witte achtergrond.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #274 Gepost op: 17 november 2017 – 19:49:47
Mooi allemaal weer Carlo
Be yourself no matter what they say

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #275 Gepost op: 17 november 2017 – 22:24:35
Nice Carlo. Welke van hierboven zijn ook in kousen beschikbaar?

Hebben we het hier al een keer over gehad volgens mij maar heb je overwogen om je producten (ook) te laten fotograferen als iemand ze draagt? Geeft een beter beeld hoe het er uit ziet als ze gedragen worden met diverse outfits. Kan de zoekende heer helpen ipv een sok op een witte achtergrond.

Ik krijg straks deze variant als kousen:
https://www.carlolanza.com/blauwe-wollen-herensokken-carlolanza/

En daarnaast krijg ik in wol/zijde een bordeauxrode kleur. Ook ben ik me aan het verdiepen in wat meer patronen, maar daarover later meer nieuws hoop ik.

Styled shoots staan wel op de agenda, maar is me nog niet gelukt te organiseren. Wel bedankt voor de herinnering, want je hebt zeker een punt  :thumbsup:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #276 Gepost op: 17 november 2017 – 22:34:53
Mooi allemaal weer Carlo

Mijn dank is groot!

Kier

  • Gebruiker
  • Berichten: 353
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #277 Gepost op: 17 november 2017 – 22:40:49
Ook ben ik me aan het verdiepen in wat meer patronen, maar daarover later meer nieuws hoop ik.

Daar ben ik wel benieuwd naar (zolang het rustige, subtiele patronen zijn).
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #278 Gepost op: 17 november 2017 – 23:52:51
Mooie kleur, wil ik ook. Kun je een seintje geven als je ze hebt? Thanks alvast.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Carlo Lanza
Reactie #279 Gepost op: 18 november 2017 – 00:00:32
Mooi weer ja. Die plaatjes dat er iemand je sokken aan heeft, zou je goed doen ja. Je hebt al een behoorlijke kleurechtheid op met je foto’s wat goed is. Je doosjes zijn een mooie aanwinst voor in de winkel. Het siert je sokken en kousen en het is goed dat je de doosjes subtiel hebt gehouden. Die gemeleerde sokken zijn erg mooi en mooi dat die blauwe ook in kousen komen. Bij far zijn die gemeleerde sokken mijn fijnste sokken.

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #280 Gepost op: 18 november 2017 – 11:25:36
Mooie kleur, wil ik ook. Kun je een seintje geven als je ze hebt? Thanks alvast.

Doe ik uiteraard Dieter  :thumbsup:

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #281 Gepost op: 18 november 2017 – 11:43:22
Mooi weer ja. Die plaatjes dat er iemand je sokken aan heeft, zou je goed doen ja. Je hebt al een behoorlijke kleurechtheid op met je foto’s wat goed is. Je doosjes zijn een mooie aanwinst voor in de winkel. Het siert je sokken en kousen en het is goed dat je de doosjes subtiel hebt gehouden. Die gemeleerde sokken zijn erg mooi en mooi dat die blauwe ook in kousen komen. Bij far zijn die gemeleerde sokken mijn fijnste sokken.

Dank weer voor je uitgebreide feedback.  Daar heb ik wat aan  :thumbsup: :)

Carlo Lanza

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
    • Carlo Lanza
Carlo Lanza
Reactie #282 Gepost op: 24 november 2017 – 12:02:41
Goedemiddag heren,

Mooi nieuws dat ik graag even met jullie wilde delen. Na 2 dochters dan toch ook nog een zoon (nu ben ik klaar hoor).



Sett Luca Lanza is afgelopen maandag geboren en het gaat gelukkig goed. Alleen moet ik hem even snel leren dat hij overdag wakker moet zijn en 's nachts moet slapen. Dat snapt hij nu nog niet helemaal  :mrgreen:.

Groet,
Carlo

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Carlo Lanza
Reactie #283 Gepost op: 24 november 2017 – 12:03:20
Gefeliciteerd!

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.878
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Carlo Lanza
Reactie #284 Gepost op: 24 november 2017 – 12:06:59